Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 355  
Vaša otázka: Vydavateľ = "MASM"
  1. 2010 ,č. 1-4. Kvalita : Česko Slovenský odborný časopis. Žilina : MASM, 2010. 4x ročne. ISSN 1335-9231 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  2. NENADÁL, Jaroslav. Jak efektivně realizovat benchmarking. In Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. - Žilina : MASM, 2010. ISSN 1335-9231, 2010, roč. 18, č. 1, s. 29-33.
    článok

    článok

  3. ŠALGOVIČOVÁ, Jarmila - BÍLÝ, Matej. Manažérstvo rizika. In Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. - Žilina : MASM, 2010. ISSN 1335-9231, 2010, roč. 18, č. 2, s. 6-13.
    článok

    článok

  4. NENADÁL, Jaroslav. Jak efektivně realizovať benchmarking. In Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. - Žilina : MASM, 2010. ISSN 1335-9231, 2010, roč. 18, č. 3, s. 31-36.
    článok

    článok

  5. VAŇOVÁ, Jaromíra - KUČEROVÁ, Marta - PAULOVÁ, Iveta. Aspekty aplikácie zásady vodcovstva v manažérstve kvality v podnikoch na Slovensku. In Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. - Žilina : MASM, 2010. ISSN 1335-9231, 2010, roč. 18, č. 3, s. 27-30.
    článok

    článok

  6. NENADÁL, Jaroslav. Jak efektivně realizovat benchmarking. In Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. - Žilina : MASM, 2010. ISSN 1335-9231, 2010, roč. 18, č. 4, s. 36-42.
    článok

    článok

  7. ŠALGOVIČOVÁ, Jarmila - BÍLÝ, Matej. Systémy manažérstva kvality : Angažovanosť a kompetentnosť ľudí. In Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. - Žilina : MASM, 2010. ISSN 1335-9231, 2010, roč. 18, č. 4, s. 6-8.
    článok

    článok

  8. ORESKÝ, Radovan. Systém merania a analýzy procesov - základné východisko pre ich úspešné riadenie a trvalé zlepšenie ich kvality a produktivity. In Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. - Žilina : MASM, 2010. ISSN 1335-9231, 2010, roč. 18, č. 4, s. 31-33.
    článok

    článok

  9. ŠPAŇO, Pavol. Manažérstvo kvality a procesné riadenie. In Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. - Žilina : MASM, 2010. ISSN 1335-9231, 2010, roč. 18, č. 1, s. 26-28.
    článok

    článok

  10. BRÓSKA, Michal. Kvalita IT podpory. In Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. - Žilina : MASM, 2010. ISSN 1335-9231, 2010, roč. 18, č. 1, s. 38-39.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.