Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 439  
Vaša otázka: Vydavateľ = "Pearson"
  1. KOMARA, Silvia et al. Comparison of the Households´ Work Intensity in Slovakia and Czechia Through Least Squares Means Analysis Based on GLM. In Scientific Meeting of the Classfication and Data Analysis Group. CLADAG 2023 : Book of Abstracts and Short Papers. - Salerno : Pearson Education Resources, 2023. ISBN 9788891935632, pp. 192.
    článok

    článok

  2. CASU, Barbara - GIRARDONE, Claudia - MOLYNEUX, Philip. Introduction to Banking. 3rd Edition. Harlow : Pearson Education Limited, 2022. 791 s. ISBN 978-1-292-24033-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. PERLOFF, Jeffrey M. Microeconomics : Theory and Applications with Calculus. 5th Edition. Harlow : Pearson Education Limited, 2022. [848 s.]. ISBN 978-1-292-35912-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. BROKEŠOVÁ, Zuzana et al. Principles of Risk Management and Insurance. Reviewers: Hayette Gatfaoui, Hu Jianfeng... [et al.]. 14th Edition, Global Edition. Harlow : Pearson Education, 2022. 732 s. [36,6 AH]. ISBN 978-1-292-34974-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. HULL, John C. Options, Futures, and Other Derivatives. 11th Edition, Global Edition. Harlow : Pearson, 2022. 880 s. ISBN 978-1-292-41065-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
    kniha

    kniha

  6. RUSSELL, Stuart J. - NORVIG, Peter. Artificial Intelligence : A Modern Approach. 4th Edition, Global Edition. Harlow : Pearson Education, 2022. 1166 s. ISBN 978-1-292-40113-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
    kniha

    kniha

  7. MOFFETT, Michael H. - STONEHILL, Arthur I. - EITEMAN, David K. Fundamentals of Multinational Finance. 6th Edition. Harlow : Pearson, 2021. 542 s. The Pearson Series in Finance. ISBN 978-1-292-21521-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  8. EITEMAN, David K. - STONEHILL, Arthur I. - MOFFETT, Michael H. Multinational Business Finance. 15th Edition. Harlow : Pearson, 2021. 633 s. ISBN 978-1-292-27008-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  9. GREEN, Mark C. - KEEGAN, Warren J. Global Marketing. 10th Edition. Harlow : Pearson, 2020. 627 s. ISBN 1-292-30402-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. KOTLER, Philip et al. Principles of Marketing. 8th European Edition. Harlow : Pearson, 2020. 689 s. ISBN 978-1-292-26956-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.