Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 38  
Vaša otázka: Vydavateľ = "Vydavateľstvo Michala Vaška"
  1. Inšpirácia z Francúzska. In Impulz : revue pre modernú katolícku kultúru. - [s. l. : Vydavateľstvo Michala Vaška], 2013. ISSN 1336-6955, 2013, roč. 9, č. 2, s. 86-93.
    článok

    článok

  2. BÁRÁŇOVÁ-ČIDEROVÁ, Denisa. Verejná verzus hospodárska diplomacia a rozvojová spolupráca. In Kde končí náš svet? : zborník. - Prešov : Vydavateľstvo Michala Vaška, 2010. ISBN 978-80-7165-783-5, s. 43-52.
    článok

    článok

  3. BÁRÁŇOVÁ-ČIDEROVÁ, Denisa - GYÁRFÁŠOVÁ, Oľga - VETRÁK, Milan. 17 sme už mali. Prešov : Vydavateľstvo Michala Vaška, 2009. 46 s. ISBN 978-80-7165-730-9.
  4. JAKUBEC, Vladimír - SOLÍK, Ján. Balanced scorecard - manažérsky nástroj v riadení MSP. In Podnikanie a inovácie podnikateľských aktivít II. - Prešov : Vydavateľstvo Michala Vaška, 2007. ISBN 978-80-7165-625-8, s. 56-61.
    článok

    článok

  5. KRIŽAN, Martin - KRAJČOVIČ, Ján. Inovácie - nevyhnutný predpoklad konkurencieschopnosti podniku. In Podnikanie a inovácie podnikateľských aktivít II. : 2. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie, Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove. - Prešov : Vydavateľstvo Michala Vaška, 2007. ISBN 978-80-7165-625-8, s. 99-104.
    článok

    článok

  6. HUDÁKOVÁ, Mária - ĎURIŠ, Tomáš. Európske formy podnikania. In Podnikanie a inovácie podnikateľských aktivít II. : 2. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie, Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove. - Prešov : Vydavateľstvo Michala Vaška, 2007. ISBN 978-80-7165-625-8, s. 62-66.
    článok

    článok

  7. LITTVOVÁ, Zuzana. Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou. In Podnikanie a inovácie podnikateľských aktivít II. : 2. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie, Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove. - Prešov : Vydavateľstvo Michala Vaška, 2007. ISBN 978-80-7165-625-8, s. 105-110.
    článok

    článok

  8. NIMRICHTEROVÁ, Jana. Direct marketing - priamy marketing. 10.6. In Základy marketingu. - Prešov : Vydavateľstvo Michala Vaška, 2007. ISBN 978-80-7165-617-3, s. 127-133.
    článok

    článok

  9. NIMRICHTEROVÁ, Jana. Vzťahy s verejnosťou - public relations. 10.4. In Základy marketingu. - Prešov : Vydavateľstvo Michala Vaška, 2007. ISBN 978-80-7165-617-3, s. 116-123.
    článok

    článok

  10. NIMRICHTEROVÁ, Jana. Nové trendy v marketingu. 11. In Základy marketingu. - Prešov : Vydavateľstvo Michala Vaška, 2007. ISBN 978-80-7165-617-3, s. 134-145.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.