Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Vydavateľ = "Wiley Publishing"
  1. LINOFF, Gordon S. - BERRY, Michael J. A. Data mining techniques : for marketing, sales, and customer relationship management. 3rd ed. Indianapolis : Wiley Publishing, 2011. 847 s. Timely. Practical. Reliable. ISBN 978-80-251-2882-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. BEAL, Andy - STRAUSS, Judy. Radically transparent : monitoring and managing reputations online. Indianapolis : Wiley Publishing, 2008. 378 s. ISBN 978-0-470-19082-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. BERRY, Michael J. A. - LINOFF, Gordon S. Data mining techniques : for marketing, sales, and customer relationship management. 2nd ed. Indianapolis : Wiley Publishing, 2004. 643 s. Timely. Practical. Reliable. ISBN 978-0-471-47064-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. RUMSEY, Deborah. Statistics for dummies. Hoboken : Wiley Publishing, 2003. 355 s. ISBN 0-7645-5423-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.