Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 918  
Vaša otázka: Vydavateľ = "Wiley"
  1. PŘÍVARA, Andrej et al. From Survival to Growth: Digital Strategies for Micro and Small Enterprises. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Strategic Change : Briefings in Entrepreneurial Finance. - Chichester : John Wiley & Sons. ISSN 1086-1718, 2025, vol. early access, pp. 1-11. ODDEA Horizon Europe-MSCA-SE-10108638, VEGA 1/0068/24, VEGA 1/0156/24, 008/Dir/DPPM/70/Pen.Unggulan/III/2023.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF263.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. FERENČÍKOVÁ, Soňa - KRAJČÍK, Daniel. Age and Career Resilience Through the Lens of Life Course Theory: Examining Individual Mechanisms and Macro-Level Context Across 28 Countries. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Human Resource Management Journal. - Chichester : Wiley-Blackwell. ISSN 1748-8583, 2025, vol. Early Access, pp. 1-15. CA22120, VEGA 01/0254/25.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF900.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  3. CATHELINEAU, Michel. Recycling, a Challenge for the Circular Economy. 1st Edition. London : ISTE ; Hoboken : Wiley, 2024. 325 s. Dostupné na : <https://ebookcentral.proquest.com/lib/euba-ebooks/detail.action?docID=31692363> ISBN 9781394325733.
  4. JOOS, Klemens. Convincing Political Stakeholders : Successful Lobbying through Process Competence in the Complex Decision-Making System of the European Union. 2nd Revised and Extended Edition. Weinheim : WILEY, 2024. 577 s. ISBN 978-3-527-51138-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. MCDONALD, Malcolm - WILSON, Hugh - CHAFFEY, Dave. Marketing Plans : Profitable Strategies in the Digital Age. 9th Edition. Hoboken : Wiley, 2024. 639 s. Dostupné na : <https://ebookcentral.proquest.com/lib/euba-ebooks/detail.action?docID=31227193> ISBN 9781394187317.
  6. WHEELER, Alina - MEYERSON, Rob. Designing Brand Identity : A Comprehensive Guide to the World of Brands and Branding. 6th Edition. Hoboken : Wiley, 2024. 332 s. Dostupné na : <https://ebookcentral.proquest.com/lib/euba-ebooks/detail.action?docID=31064160> ISBN 9781119984825.
  7. DANKO, Lukáš et al. Coworking Spaces and Mid-Sized Cities in Peripheral Contexts: Conceptualising Development Trajectories. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Tijdschrift voor Economische en Sociale Geografie. - Hoboken : John Wiley & Sons. ISSN 0040-747X, 2024, vol. 115, no. 5, pp. 706-720. VEGA 1/0249/22, CA18214, LTC20047.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF258.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  8. CUARESMA, Jesus Crespo et al. Regime-dependent Commodity Price Dynamics: A Predictive Analysis. - Registrovaný: Scopus. In Journal of Forecasting. - Hoboken : John Wiley & Sons. ISSN 1099-131X, 2024, vol. 43, no. 7, pp. 2399-2934.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené 2.6 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. OLEŠ, Tomáš - HUDCOVSKÝ, Martin. Impact of Cohesion Funds on Convergence Club's Economic Growth. - Registrovaný: Scopus. In Growth and Change : A Journal of Urban and Regional Policy. - Hoboken : Wiley. ISSN 0017-4815, 2024, vol. 55, no. 4, pp. 1-17. VEGA 1/0781/21.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2.1 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  10. KOTLER, Philip et al. Entrepreneurial Marketing : Beyond Professionalism to Creativity, Leadership, and Sustainability. 1st Edition. Hoboken : Wiley, 2023. 266 s. ISBN 978-1-119-83520-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.