Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2700  
Vaša otázka: Heslá = "školy vysoké"
  1. PELOŠJAN, Anna. Sociokultúrne procesy akademického prostredia. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2025. ISSN 1335-5864, 2025, roč. 36, č. 1, s. 43-50.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené198.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. PELOŠJAN, Dávid. Etické dilemy umelej inteligencie vo vysokoškolskom štúdiu na Slovensku. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2025. ISSN 1335-5864, 2025, roč. 36, č. 1, s. 20-33.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené329 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. PAŽÍTKOVÁ, Denisa. Vplyv pandémie COVID-19 na profesijný život študentov vysokých škôl. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2025. ISSN 1335-5864, 2025, roč. 36, č. 1, s. 12-19.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené248.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. ŠIMKOVÁ, Patrícia. Z galérie tvorcov : identita a dizajn. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva SR, 2025. ISSN 1339-5564, 2025, roč. 29, č. 1, s. 40-42.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2.1 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  5. SERIK, Meruyert et al. Project-based Learning for Machine Learning in Computer Vision Courses: Case Study of Kazakhstan and Slovakia. - Registrovaný: Scopus. In International Journal of Innovative Research and Scientific Studies. - New York : Innovative Research Publishing. ISSN 2617-6548, 2025, vol. 8, no. 2, pp. 1183-1196.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF860.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  6. Separát štatistickej ročenky školstva SR 2024 : vysoké školy. Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2025. 307 s. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  7. Separát štatistickej ročenky školstva SR 2024 : súhrnné tabuľky. Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2025. 33 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  8. BOCÁNOVÁ, Slávka. Podpora zamestnanosti absolventov vysokých škôl. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVIII. (2025). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVIII. (2025) : recenzovaný zborník príspevkov z 28. medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : KKM PHF, 2025. ISBN 978-80-225-5234-9, s. 12-19. A-25-107/3020-01.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené396.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. WEISS, Erik - JANOŠKOVÁ, Mária. Aplikácia umelej inteligencie vo vzdelávaní na vybranej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave. In Skúsenosti s využívaním inteligencie vo vzdelávaní na Ekonomickej univerzite, Podnikovohospodárskej fakulte so sídlom v Košiciach. Vedecký workshop. Zelené spôsobilosti a umelá inteligencia v ekonomickom vzdelávaní : zborník vedeckých prác z workshopu k projektom KEGA 032EU-4/2024 a KEGA 020EU-4/2025. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISBN 978-80-225-5258-5, s. 88-94. KEGA 032EU-4/2024.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené378.1 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. KOPČÁKOVÁ, Janka - VAVLIČ, Lukáš. Využívanie nástrojov AI vo vzdelávacom procese ekonomických predmetov. In Skúsenosti s využívaním inteligencie vo vzdelávaní na Ekonomickej univerzite, Podnikovohospodárskej fakulte so sídlom v Košiciach. Vedecký workshop. Zelené spôsobilosti a umelá inteligencia v ekonomickom vzdelávaní : zborník vedeckých prác z workshopu k projektom KEGA 032EU-4/2024 a KEGA 020EU-4/2025. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISBN 978-80-225-5258-5, s. 76-82. KEGA 032EU-4/2024, A-25-107/3020-14, 2025.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené500.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.