Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Heslá = "Focus s r o Bratislava"
  1. BENKA, Marián. Internet - prevrat v reklame? : reklamné agentúry si nové médium nevšímajú. In Slovenský Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. - Bratislava : Horizont Slovakia, 1998, 13. január 1998, roč. 6, č. 3, s. 7.
    kniha

    kniha

  2. Ako je to s využitím počítačov a Internetu na Slovensku? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, December 1997, č. 12, s. 16-17.
    kniha

    kniha

  3. MARTINKOVIČ, D. Spýtali sme sa prieskumných a poradenských agentúr. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Jún 1996, č. 6, príl. s. 6-7.
    článok

    článok

  4. PIVKOVÁ, K. Regionálne prieskumy médií. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Máj 1996, č. 5, s. 40-41.
    článok

    článok

  5. TIMORACKÝ, M. Slovenská populácia neodmieta reklamu : Výsledky prieskumu agentúry MARK/BBDO o účinnosti reklamy. In Trend, 1993, roč. 3, č. 49, s. 19.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.