Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 19  
Vaša otázka: Heslá = "Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave"
  1. KITA, Jaroslav. Obchodnovedné disciplíny na Obchodnej fakulte EU v Bratislave - historický kontext, výzvy a perspektívy. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2011. ISSN 0323-262X, 2011, roč. 40, č. 2, s. 242-248.
    článok

    článok

  2. MICHALOVÁ, Valéria. Aktuálne výzvy vedy a výskumu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 437-442. KEGA 3/7284/09.
    článok

    článok

  3. MICHALOVÁ, Valéria. Vzdelávanie a výskum - dva piliere znalostnej ekonomiky a spoločnosti - Správna vedecká prax a zásady vedeckej práce. In Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2290-2, s. 16-27.
    článok

    článok

  4. SABO, Mikuláš. Transformácia právneho poriadku Slovenskej republiky v oblasti obchodu a služieb v procese ekonomických reforiem. In Vývoj ekonomickej teórie a vzdelávania, uplatnenie a perspektívy v SR : medzinárodná vedecká konferencia. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2110-8, s. 258-261.
    článok

    článok

  5. VIESTOVÁ, Kristína. Ekonomika obchodu - teória a prax. In Vývoj ekonomickej teórie a vzdelávania, uplatnenie a perspektívy v SR : medzinárodná vedecká konferencia. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2110-8, s. 290-292.
    článok

    článok

  6. HANULÁKOVÁ, Eva. 35 rokov Obchodnej fakulty EU v Bratislave. In Dialógy o ekonomike a riadení : odborno-informačný časopis pre členov Klubu ekonómov Ekonomickej univerzity a jej absolventov. - Bratislava : Klub ekonómov Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2004. ISSN 1335-4582, november 2004, roč. 6, č. 20, s. 105-110.
    článok

    článok

  7. JEŠKO, Vladimír. Rating je vstupnou bránou na kapitálový trh. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 2004. ISSN 1335-4701, 5. apríla 2004, roč. 12, č. 66, s. 12.
    článok

    článok

  8. NOVACKÁ, Ľudmila. Študijný odbor Cestovný ruch a hospodárska prax. In Konferencia Katedry služieb a cestovného ruchu k 10. výročiu svojho vzniku. Tvorba a aplikácia vedeckých poznatkov v oblasti služieb, cestovného ruchu a obchodného podnikania : Katedra služieb a cestovného ruchu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. ISBN 80-225-1547-7, s. 30-31.
    článok

    článok

  9. DAŇO, Ferdinand. Vzdelávanie v oblasti obchodu, marketingu, medzinárodného podnikania a cestovného ruchu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave. In Komunikácia v knižnično-informačných systémoch vo sfére vysokoškolského vzdelávania : zborník z medzinárodnej konferencie. Bratislava 15. marec 2001. - Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2001. ISBN 80-225-1504-3, s. 30-38.
    článok

    článok

  10. VOKOUNOVÁ, Dana. Aplikácia marketingového výskumu v práci študentov. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 1996. ISSN 1211-5622, 1996, roč. 7, č. 4, s. 20-21.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.