Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 26  
Vaša otázka: Heslá = "Tesco"
  1. KUDLOVÁ, Zuzana - LUKÁČ, Jozef. Marketingová komunikácia a jej miesto v strategickom riadiacom procese. In Nové trendy v manažmente a marketingu. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4458-0, s. 39-46 CD-ROM. I-17-105-00.
    článok

    článok

  2. LEAHY, Terry. Management in 10 words. London : Random House Business Books, 2013. 324 s. ISBN 978-1-847-94091-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. KONŠTIAKOVÁ, Veronika. Marketingové stratégie retailových reťazcov v SR : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2012. 113 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  4. HINKOVÁ-DIBARBOROVÁ, Andrea. Zahusťujeme Slovensko. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2008, júl 2005, roč. 10, č. 7, s. 20-21.
    článok

    článok

  5. BREZOVSKÝ, Jozef. Tesco otvára distribučné sklady. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2008, máj 2005, roč. 10, č. 5, s. 48.
    článok

    článok

  6. POLIAK, Ján. Od tridsiatich libier k miliardám. In Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2004. ISSN 1335-4620, 29.11.2004, č. 47-48, s. 34-35.
    článok

    článok

  7. MARINKOVIČOVÁ, Denisa. "Učíme sa z chýb konkurencie". In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2001. ISSN 1335-2008, roč. 6, č. január 2001, s. 29.
    článok

    článok

  8. Klasický predaj verzus internet? In Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2001, 2001, roč. 5, č. 11, s. 22.
    článok

    článok

  9. VIESTOVÁ, Kristína. Obchodné domy na Slovensku. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2001. ISSN 1335-2008, roč. 6, č. november 2001, s. 12-14.
    článok

    článok

  10. JANKŮ, Jana. Tesco si udržiava prvenstvo medzi najväčšími obchodníkmi na Slovensku. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2000. ISSN 1335-0684, 9. februára 2000, roč. 10, č. 6, s. 7A.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.