Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 176  
Vaša otázka: Heslá = "analýza faktorová"
  1. ČVIRIK, Marián. Na čom záleží? Kľúčové aspekty biznis modelov maloobchodných potravinárskych reťazcov z pohľadu generácie Z na Slovensku. In Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. ISBN 978-80-223-5826-2, s. 22-30. VEGA 1/0012/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené266.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. MÜLLER, Ivo. Osobnostní determinanty charakterizující populaci lidí bez domova v Přístavech: Které potřeby sdílejí zaměstnanci s uživateli a ve kterých se odlišují? In Sociální práce : recenzovaný odborný časopis. - Brno ; Ostrava : Asociace vzdělavatelů v sociální práci : Evropský výzkumný institut sociální práce OU, 2024. ISSN 1213-6204, 2024, roč. 24, č. 5, s. 93-109.
    článok

    článok

  3. KRNÁČOVÁ, Zdena. Využitie techník faktorovej analýzy pri modelovaní agroekosystémov. In Geografické informácie : časopis Katedry geografie, geoinformatiky a regionálneho rozvoja FPVaI UKF v Nitre. - Nitra : Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre, 2023. ISSN 1337-9453, 2023, roč. 27, č. 1, s. 4-21.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF708.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  4. SOUKUP, Petr - RABUŠIC, Ladislav - MAREŠ, Petr. Statistická analýza sociálněvědních dat v R. 1. vydání. Brno : Masarykova univerzita, 2023. 491 s. ISBN 978-80-280-0150-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
  5. BAUEROVÁ, Radka - STARZYCZNÁ, Halina - ZAPLETALOVÁ, Šárka. Who Are Online Grocery Shoppers? In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2023. ISSN 1212-3609, 2023, roč. 26, č. 1, s. 186–205.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF750.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  6. VRABCOVÁ, Pavla - URBANCOVÁ, Hana. Sustainable Innovation in Agriculture: Building Competitiveness and Business Sustainability. In Agricultural Economics. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2023. ISSN 1805-9295, 2023, vol. 69, no. 1, pp. 1-12.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF805 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  7. URBANCOVÁ, Hana - VRABCOVÁ, Pavla. Sustainability-Oriented Innovation: Crucial Sources to Achieve Competitiveness. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2023. ISSN 0013-3035, 2023, roč. 71, č. 1, s. 46-64.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF212.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  8. ANTOŠOVÁ, Irena - STÁVKOVÁ, Jana. Changes in the Intensity and Impact of Factors Influencing Consumer Behaviour in the Food Market Over Time. In Agricultural Economics. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2023. ISSN 0139-570X, 2023, vol. 69, no. 9, pp. 358-365.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF466.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  9. MARÁKOVÁ, Vanda et al. The Competitive Advantage of Enterprises from the Customer Perspective. In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2023. ISSN 1212-3609, 2023, roč. 26, č. 3, s. 158–175.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF984.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  10. KITA, Pavol et al. New Factors of Consumer Behaviour in the Context of Business Models Used in Retailing During the COVID-19 Era. - Registrovaný: Scopus. In Forum Scientiae Oeconomia. - Dąbrowa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB. ISSN 2353-4435, 2022, vol. 10, no. 3, pp. 75-92. VEGA 1/0012/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF221.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.