Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 311  
Vaša otázka: Heslá = "analýza swot"
  1. HALENÁROVÁ, Mária - JURČOVIČOVÁ, Lucia. Analýza vybraných kúpeľných podnikov na Slovensku a v Poľsku: SWOT analýza. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2024. ISSN 2453-9988, 2024, roč. 16, č. 2, s. 36-44. VEGA 1/0271/23.
    článok

    článok

  2. PALLÉROVÁ, Diana. Management of Intangible Assets in the Context of Sustainability and Ecological Innovations. In Current Trends in Business Administration. Scientific Seminar. Current Trends in Business Administration : Conference Proceedings. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2024. ISBN 978-80-225-5177-9, pp. 185-199.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené892.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. KVAK, Ján. Vízie školy a ich strategické plánovanie: kľúčové piliere koncepčného riadenia škôl. In Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2023. ISSN 1336-9849, 2023, roč. 18, č. 7-8, s. 17-21.
    článok

    článok

  4. RENNER, Manfred - MARKOVIČ, Peter. Analýza prostredia ako nástroj identifikácie udržateľnosti. In Podnikové financie vo vede a praxi 2022 : zborník vedeckých statí Katedry podnikových financií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5019-2, s. 94-109. VEGA 1/0240/20.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené882.6 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. BARTKOVÁ, Lucia. Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu. 1. vydanie. Banská Bystrica : BELIANUM, 2021. 159 s. ISBN 978-80-557-1870-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. CAKOVÁ, Veronika - DEDINSKÝ, Michal - PROCHYRA, Alex. Uspejte v online : čo najlepší marketéri vedia, robia a hlásajú. Bratislava : Performics Slovakia, [2021]. 291 s. ISBN 978-80-973694-0-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  7. CAKOVÁ, Veronika - DEDINSKÝ, Michal - PROCHYRA, Alex. Uspejte v online : čo najlepší marketéri vedia, robia a hlásajú. 1. vydanie. Bratislava : Performics Slovakia, [2021]. 291 s. ISBN 978-80-973694-7-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  8. ČABINOVÁ, Veronika - ONUFEROVÁ, Erika - ŠOLTIS, Samuel. Inovatívny prístup k identifikácii finančného zdravia a konkurenčného postavenia hotelových zariadení. In Journal of Tourism, Hospitality and Commerce : vědecko-odborný recenzovaný časopis. - Brno : Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. Brno, 2021. ISSN 1804-3836, 2021, roč. 12, č. 1, s. 14-30.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF466.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  9. BEDNÁROVÁ, Lucia. Benchmarking v procese environmentálneho marketingu : inauguračná prednáška : odbor inauguračného konania: Obchod a marketing. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 81 s. Habilitačné a inauguračné prednášky. ISBN 978-80-225-4876-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  10. SKALSKÁ, Elena. Organizácia vlastnej práce a času - sebariadenie a manažérska etika (1.). In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2021. ISSN 1336-9849, 2021, roč. 16, č. 6, s. 21-26.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.