Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 81  
Vaša otázka: Heslá = "biopotraviny"
  1. KAPITÁN, Peter. Nazeleno myslia najmä mladí. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 79, (2024.
    článok

    článok

  2. KARDUNG, Maximilián - DRABIK, Dušan. The European Union’s Circular Bioeconomy: What do the Indicators Tell us? In Agricultural Economics : An international open access peer-reviewed journal published by the Czech Academy of Agricultural Sciences and financed by the Ministry of Agriculture of the Czech Republic. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2024. ISSN 0139-570X, 2024, vol. 70, no. 5, pp. 199-206.
    článok

    článok

  3. BOUKHEDIMI, Chems Eddine - ATAŞ, Mevlüde Feyza. Measurement of Women Attitude Toward the Consumption of Organic Foods in Turkiye & Algeria. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. ISSN 1338-7944, 2024, roč. 19, č. 3, s. 51-59.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF142.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  4. CHITRA, R. et al. Supply Chain Modelling in Organic Farming for Sustainable Profitability. In Agricultural Economics. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2023. ISSN 1805-9295, 2023, vol. 69, no. 6, pp. 255-266.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF508.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  5. KAPITÁN, Peter. Zelená revolúcia alebo návrat ku koreňom? In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 73, (2023.
    článok

    článok

  6. Významné aspekty udržateľného rozvoja : zborník vedeckých statí. Zborník zostavili: Malgorzata A. Jarossová, Ivan Hlavatý ; recenzenti: Małgorzata Krzywonos, Katarína Gubíniová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 98 s. [6,34 AH]. VEGA 1/0398/22. ISBN 978-80-225-5002-4.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené2.3 MBdostupné po prihlásení
  7. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka - BREZINA, Ivan, ml. Motívy a nákupne správanie spotrebiteľov na európskom trhu biopotravín: rozdiely medzi slovenskými a nemeckými spotrebiteľmi. In Významné aspekty udržateľného rozvoja : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5002-4, s. 46-54. VEGA 1/0398/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené221 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. ČVIRIK, Marián - KORYTINOVÁ, Kristína. Consumer Ethnocentrism as a Factor of Perception of Organic Foods? Some Evidence of Young Slovaks. In DOKBAT 2022. International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. DOKBAT 2022 : 18th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2022. ISBN 978-80-7678-101-6, pp. 89-98. I-22-104-00.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené472 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. KITA, Pavol et al. Consumer Behaviour of Slovak Households in the Sphere of Organic Food in the Context of Sustainable Consumption. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2021, vol. 10, no. 1, pp. 1-17 online. APVV-16-0232, VEGA 1/0066/18.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF453.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  10. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Situácia na trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín v Európskej únii a na Slovensku : habilitačná prednáška : odbor habilitačného konania: Obchod a marketing. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 131 s. Habilitačné a inauguračné prednášky. ISBN 978-80-225-4703-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.