Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 64  
Vaša otázka: Heslá = "centrá nákupné"
  1. KAPITÁN, Peter. Čo sa stalo s trendmi z obdobia pandémie. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
    článok

    článok

  2. DANIELOVÁ, Katarína. Kam pôjdeme „flexiť“? Správanie tínedžerov v nákupných centrách v Bratislave. In Sociológia : časopis pre otázky sociológie. - Bratislava : Sociologický ústav SAV, 2024. ISSN 0049-1225, 2024, roč. 56, č. 1, s. 57-81.
    článok

    článok

  3. KORYTINOVÁ, Kristína. The Future of Retail in City – Centers. In EDAMBA 2022. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2022 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5042-0, pp. 228-237. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  4. Pandémia (po)zmenila zákaznícke správanie. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2022. ISSN 1336-2348, 2022, roč. 20, č. 3, s. 44-45.
    článok

    článok

  5. GEŽÍK, Pavel. Špecifický prístup z teórie hier pri výbere umiestnenia predajne v nákupných centrách. In „AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach“. Medzinárodná vedecká konferencia. „AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach“ : zborník z 20. medzinárodnej vedeckej konferencie, 24. – 25. november 2022, Bratislava. - Bratislava : Letra Edu, 2022. ISBN 978-80-974180-9-0, s. 231-238. VEGA 1/0427/20.
    článok

    článok

  6. Investorov poháňa e-commerce. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 2, s. 22-23.
    článok

    článok

  7. FODRANOVÁ, Iveta. Obchod neohrozuje iba nedeľný zákaz. In Hospodárske noviny. - Bratislava : MAFRA Slovakia, 2020. ISSN 1335-4701, 15. júna 2020, roč. 28, č. 113, s. [1-2] online.
    článok

    článok

  8. Išla im karta, korona všetko zvrátila. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2020. ISSN 1335-2008, 2020, roč. 25, č. 6, s. 12-13.
    článok

    článok

  9. KRIŽAN, František et al. Nákupné správanie spotrebiteľov na Slovensku : vybrané kapitoly. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo UK, 2020. 134 s. ISBN 978-80-223-5070-9. [Počet ex. : 11, z toho voľných 6, prezenčne 3]
  10. KRIŽAN, František - HENCELOVÁ, Petra - BILKOVÁ, Kristína. Ako často a ako dlho nakupujú spotrebitelia v nákupných centrách v Bratislave? Prístup koncentrických zón. In Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách 2019 (MUNI ECON 2019). Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách 2019 (MUNI ECON 2019) : sborník příspěvků z XXII. mezinárodního kolokvia, 12.–14. června 2019, (Velké Bílovice , Česko). - Brno : Masarykova univerzita, 2019. ISBN 978-80-210-9268-6, s. 314-322.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.