Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 19  
Vaša otázka: Heslá = "ceny konkurenčné"
  1. MATOUŠKOVÁ, Eleonóra. Nedokonalá konkurencia na trhu a jej vplyv na tvorbu cien. In Súčasný pohľad na otázky inflácie/deflácie a ochrany práv duševného vlastníctva : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018]. ISBN 978-80-225-4555-6, s. 101-107 CD-ROM. VEGA 1/0014/16.
    článok

    článok

  2. BAYER, Juraj. Energetické náklady a ich dopad na konkurencieschopnosť energeticky náročných odvetví. In MERKÚR 2017. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4463-4, s. 15-26.
    článok

    článok

  3. HRADSKÝ, František. Peak Oil sa (ne) koná. In Revue priemyslu : ľudia, manažment a hospodárstvo. - Bratislava : SON MEDIA, 2016. ISSN 1336-9857, Jún 2016, roč. 10, č. 6-7, s. 62-64.
    článok

    článok

  4. MARIANYI, Peter. Obal má nielen predávať ale aj šetriť. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433, 2016, roč. 8, č. 3, s. 52-53.
    článok

    článok

  5. STRIČÍK, Michal - BEŽOVSKÝ, Marek. Elektráreň Vojany a trh s elektrickou energiou. In Financie, účtovníctvo, dane 2015 so zameraním na súčasné problémy : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2015. ISBN 978-80-225-4176-3, s. 114-119 CD-ROM.
    článok

    článok

  6. GBUROVÁ, Jaroslava - MATUŠÍKOVÁ, Daniela. Vplyv cenovej politiky na nákupné správanie slovenského spotrebiteľa v oblasti cestovného ruchu. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2013. ISSN 1336-9105, 2013, roč. 8, č. 5, s. 29-35 online.
    článok

    článok

  7. STRIEŠKA, Ľubomír. Vplyv zmeny sadzby dane z pridanej hodnoty na spotrebiteľské ceny a objem dane. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6, s. 477-484.
    článok

    článok

  8. REMEŇOVÁ, Katarína. Rozdielne ceny za ten istý produkt. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151, 2011, č. 3, s. 58-59.
    článok

    článok

  9. LITOMERICKÝ, Juraj. Uplatňovanie prienikovej stratégie spoločnosti Telefonica O2 Slovakia, s. r. o. na trhu produktov s dobíjaním kreditu. In Zborník vedeckých statí 3. - Nové Zámky : Vydavateľstvo IN DESIGN, s.r.o., 2011. ISBN 978-80-970404-1-3, s. 54-57.
    článok

    článok

  10. MONTEBELLO, Michel. Stratégie de création de valeur pour le client. Paris : Economica, 2003. 221 s. Collection Gestion: Politique générale, finance et marketing. ISBN 2-7178-4690-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.