Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 53  
Vaša otázka: Heslá = "ceny nákupné"
  1. ŠKRINIAR, Pavel. Princíp a možnosti pravidelného investovania s cieľom využívania priemerovania nákupných cien. In Ekonomika, financie a manažment podniku - 2021 : zborník vedeckých prác = Proceedings of Scientific Papers. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4890-8, s. 408-418 online. VEGA 1/0007/19.
    článok

    článok

  2. BIKÁR, Miloš - SEDLIAČIKOVÁ, Mariana. The Change of the Trajectory towards Growing Economy: The Evidence from Russia. In Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2018. ISSN 1337-0839, 2018, vol. 12, no. 2, s. 26-36. VEGA 1/0007/16, VEGA 1/0010/17.
    článok

    článok

  3. ORESKÝ, Milan. Nákup v podniku. Recenzenti Jaroslav Kita, Marián Matušovič. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 199 s. [12,16 AH]. ISBN 978-80-225-3758-2. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 4]
  4. KOŠŤÁL, Daniel. Pri nákupe potravín značka príliš nerozhoduje. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : MAFRA, 2013. ISSN 1335-2008, december 2013, roč. 18, č. 12, s. 10.
    článok

    článok

  5. LESÁKOVÁ, Dagmar. Determinanty nákupného rozhodovania seniorov. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 421-429. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    článok

    článok

  6. ORESKÝ, Milan. Nákup v podniku : (vybrané problémy). Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 133 s. [7,648 AH]. ISBN 978-80-225-3164-1. [Počet ex. : 11, z toho voľných 9, prezenčne 2]
  7. TOMČIAK, Boris. Čína spomaľuje dopyt po surovinách : vývoj na komoditnom trhu v uplynulom mesiaci. In Investor : financie & investície & poradenstvo. - Bratislava : ECOPRESS, 2010. ISSN 1335-8235, február 2010, roč. 11, č. 2, s. 51.
    článok

    článok

  8. ORESKÝ, Milan. Prístupy výrobných podnikov k nákupným cenám - ako dosiahnuť dobrú nákupnú cenu. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 68-75.
    článok

    článok

  9. HAUSNEROVÁ, Zuzana. Trendy elektronického obstarávania v logistike. In Ekonomika, financie a manažment podniku IV. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 4.11.2010 : zborník vedeckých príspevkov. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2010. ISBN 978-80-225-3097-2, s.1-6.
    článok

    článok

  10. TOMČIAK, Boris. Okrem drahých kovov je zaujímavý aj cukor : vývoj na komoditnom trhu v uplynulom mesiaci. In Investor : financie & investície & poradenstvo. - Bratislava : ECOPRESS, 2009. ISSN 1335-8235, september 2009, roč. 10, č. 9, s. 49.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.