Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1459  
Vaša otázka: Heslá = "distribúcia"
  1. MAŤO, Vladimír. Efektívna logistika e-shopov je na konci roka kľúčová. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 75, (2024.
    článok

    článok

  2. BREZINA, Ivan - KULTAN, Jaroslav - PEKÁR, Juraj. Optimization of Cutting Large Amounts of Dense Material. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309, 2024, vol. 13, no. 1, pp. 26-35. VEGA 1/0120/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF916.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  3. ALENOVÁ, Gabriela. Na Slovensku vzniknú nové logistické priestory. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 4, s. 16-17.
    článok

    článok

  4. DAŇO, Ferdinand et al. Models for Perceived Importance and Satisfaction of Outsourcing Factors: Evidence from Slovakia. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Acta Polytechnica Hungarica : Journal of Applied Sciences. - Budapest : Budapest University of Technology and Economics. ISSN 1785-8860, 2024, vol. 21, no. 11, pp. 99-114. VEGA 1/0392/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF372.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  5. BALAŠČÁKOVÁ, Simona. Performance of Digital Content Distribution Channels. In International Scientific Journal Industry 4.0. - Sofia : Scientific-Technical Union of Mechanical Engineering Industry 4.0. ISSN 2534-997X, 2024, vol. 9, no. 4, pp. 143-144. VEGA 1/0392/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF850.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  6. Obchod : marketing, retail, FMCG. - Spracovaný v EKO-INDEX. Bratislava : MAFRA. 6x ročne. ISSN 1335-2008
    Obchod

    časopis

  7. YEHOROVA, Yuliia. Global Digital Platforms: Research on Strategies and Success Factors. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 311-319. 09103-03-V01-00042, VEGA 1/0392/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené747.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. DAŇO, Ferdinand et al. Distribution : Distribution in Marketing : Distribution Management. Reviewers: Milan Oreský, Miroslav Karlíček, Ivan Bzdúšek. 1st Edition. Bratislava : EKONÓM Publishing house, 2024. 327 s. [18,48 AH]. ISBN 978-80-225-5179-3. [Počet ex. : 13, z toho voľných 10, prezenčne 3]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Kópia titulnej strany2.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
  9. DANIEL, Pavel. Čas jsou peníze. V energetice to platí násobně víc. In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2024. ISSN 1212-4273, 2024, roč. 31, č. 5, s. 38-39.
    článok

    článok

  10. LELOVICS, Andrea. Information Flow and Transaction Costs in Social Networks. In International Scientific Conference on Economic and Social Development. Economic and Social Development in Period of Global Instability : Book of Proceedings : Special Issue. - Varazdin ; Koprivnica : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency : University North, 2024. ISBN 978-953-6125-21-0, pp. 7-14. VEGA 1/0851/21.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené331.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.