Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 23  
Vaša otázka: Heslá = "domy obchodné virtuálne"
  1. HALLIER, Bernd. Trade in Transformation: the Example of the Textile Business as an Innovator of Urban Life-style. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944, 2022, roč. 17, č. 3, s. 2-9.
    článok

    článok

  2. BYSTRICKÁ, Katarína. 2016: nové pravidlá pre e-shopy. In Goodwill : magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2016. ISSN 1337-9798, 2016, roč. 8, č. September-Október, s. 28-29.
    článok

    článok

  3. LACKOVÁ, Alica - DUDEKOVÁ, Alena. Nástroje zvyšovania dôveryhodnosti internetových obchodov na Slovensku. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1, s. 368-680 CD-ROM. KEGA 017EU-4/2013. 017EU-4/2013, KEGA, Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí.
    článok

    článok

  4. SASÍN, Peter. Internet, ktorý naozaj predáva. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 10, s. 40-41.
    článok

    článok

  5. HASAN, Jamal. Biznis patterns in e-commerce. In Miesto moderných foriem vzdelávania, informatizácie a certifikátov v období recesie : zborník vedeckých statí k výskumnému projektu IGM 62/08 - Globalizácia a informatizácia v celoživotnom vzdelávaní a ich interakcia s európskou ekonomikou. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2749-1, s. 40-42.
    článok

    článok

  6. Virtuálne aj na splátky. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2002. ISSN 1335-2008, roč. 7, č. marec 2002, s. 34-35.
    článok

    článok

  7. MACKO, Ondrej. Elektronické bankovníctvo v praxi. In PC revue : počítačový magazín. Hardware - software - infoware. - Bratislava : Digital Visions, 2000. ISSN 1335-0226, Máj 2000, roč. 8, č. 5, s. 32-35.
    článok

    článok

  8. BEDNÁŘ, Petr. Obrat českých online obchodů. In Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. - Praha : Mona, 2000. ISBN 1210-3756. ISSN 1210-3756, 20.3.2000, č. 12, s. 28.
    článok

    článok

  9. KAVECKÝ, František. Bez čakania pri pokladnici. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 1, s. 20-21.
    článok

    článok

  10. TOMČÍK, Peter. Realita ďalších dní. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008, 2000, č. 4, s. 18.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.