Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 27  
Vaša otázka: Heslá = "dopyt trhový"
  1. ORESKÝ, Milan - HASPROVÁ, Mária. Cena v marketingu. Recenzenti: Gabriela Bartáková Pajtinková, Monika Stanková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 196 s. [10,97 AH]. ISBN 978-80-225-4957-8. [Počet ex. : 12, z toho voľných 7, prezenčne 2]
  2. NEUBAUEROVÁ, Erika. Proces tvorby trhovej rovnováhy, dopyt, ponuka, cenová regulácia. In Základy ekonómie pre právnikov : vysokoškolské učebné texty. - Praha : Wolters Kluwer ČR, 2022. ISBN 978-80-7676-459-0, s. 27-46.
    článok

    článok

  3. NEUBAUEROVÁ, Erika. Elasticita dopytu a ponuky. In Základy ekonómie pre právnikov : vysokoškolské učebné texty. - Praha : Wolters Kluwer ČR, 2022. ISBN 978-80-7676-459-0, s. 47-67.
    článok

    článok

  4. MENŠÍK, Michal. Datová analytika je pro logistiku klíčová. In Logistika. - Praha : Economia, 2022. ISSN 1211-0957, 2022, roč. 28, č. 5, s. 26-27.
    článok

    článok

  5. CHRISTENSEN, Clayton M. Dilema inovátora : keď sú nové technológie príčinou zlyhania veľkých firiem. 1. vydanie. Bratislava : United Philanthropy, 2022. 313 s. ISBN 978-80-973639-1-8. [Počet ex. : 6, z toho voľných 3, prezenčne 2]
  6. FENDEK, Michal. Optimalizačné modely efektívnej rovnováhy ponuky a dopytu na trhu produktov sieťových odvetví. In Využitie kvantitatívnych metód vo vedeckovýskumnej činnosti a v praxi XIV. seminár. Využitie kvantitatívnych metód vo vedeckovýskumnej činnosti a v praxi XIV : zborník zo seminára. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4831-1, s. 12-19 online.
    článok

    článok

  7. CIERNAK-EMERYCH, Anna et al. Interests of Organic Food Consumers. - Registrovaný: Web of Science. In Hradec Economic Days 2018 : Production Economics in the Context of Industry 4.0. International Scientific Conference. Hradec Economic Days : Double-Blind Peer-Reviewed Proceedings Part I. of the International Scientific Conference : January 30-31, 2018, Hradec Králové, Czech Republic. - Hradec Králové : University of Hradec Králové, 2018. ISBN 978-80-7435-700-8. ISSN 2464-6067, p. 151-158.
    článok

    článok

  8. ČAKANOVÁ, Lucia - DORČÁKOVÁ, Ingrid - MOLITORIS, Ľudovít. Wellness marketing - analytický pohľad na vybrané prístupy a stratégie. In Ekonomika, financie a manažment podniku XII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4543-3, s. 42-51 online. APVV-15-0511.
    článok

    článok

  9. KINTLER, Jakub - GRISÁKOVÁ, Nora. Demand Factors Analysis of the Pharmaceuitical Products Consumption In Slovakia. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 2454-1028, 2018, roč. 15, č. 1, s. 31-40. VEGA 1/0876/17 (50%), VEGA 1/0857/16 (50%).
    článok

    článok

  10. LEHUTA, Michal. Ekonomika môže naraziť na strop. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 14. decembra 2017, roč. 27, č. 50-51, s. 104-105.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.