Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 14  
Vaša otázka: Heslá = "forma"
  1. STANLEY, Renáta. Dôležité legislatívne zmeny v stravovaní zamestnancov. In Účtovníctvo - audítorstvo - daňovníctvo : v teórii a praxi. - Bratislava : Slovenská komora certifikovaných účtovníkov, 2022. ISSN 1335-2024, 2022, roč. 30, č. 1, s. 6-15 online.
    článok

    článok

  2. STRELINGER, Ján. Grammar and Its Role in Communicative Competence. In Cudzie jazyky v premenách času. medzinárodná vedecká konferencia. Cudzie jazyky v premenách času X : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie = Reviewed Conference Proceedings from an International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4710-9, pp. 478-485 online.
    článok

    článok

  3. MARCELLI, Miroslav. Text, sieť a iné nečistoty. In Filozofia. - Bratislava : Filozofický ústav SAV, 2011. ISSN 0046-385X, 2011, roč. 66, č. 7, s. 623-633.
    článok

    článok

  4. BÍLEK, Róbert. Ekonomická integrácia v Európskej únii. In Týždeň vedy a techniky na PF KU v Ružomberku : zborník prednášok z týždňa vedy a techniky : Ružomberok 2.-6. novembra 2009. - Ružomberok : VERBUM, 2010. ISBN 978-80-8084-555-1, s. 401-405.
    článok

    článok

  5. SCHMIDT, Martin. Predmety, kauzalita a vedecký realizmus. In Filozofia. - Bratislava : Filozofický ústav SAV, 2010. ISSN 0046-385X, 2010, roč. 65, č. 7, s. 643-651. VEGA 1/0101/08.
    článok

    článok

  6. JAŠKO, Jozef. Outsourcing. In Poradca. - Žilina : Poradca, 2009. ISSN 1335-1583, 2009, č. 1, s. 170-171.
    článok

    článok

  7. ŠIFRA, Ján. Prečo by mali firmy blogovať ? In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, február 2007, č. 2, s. 18.
    článok

    článok

  8. ŠIFRA, Ján. Fenomén WEB 2.0. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, január 2007, č. 1, s. 16-17.
    článok

    článok

  9. PULCHART, Vladimír. Risk management - vývojové dimenze. In Pojistný obzor : časopis českého pojišťovnictví. - Praha : Česká asociace pojišťoven, 2007. ISSN 0032-2393, 2007, roč. 84, č. 5, s. 12-13.
    článok

    článok

  10. SOLÍK, Ján - JAKUBEC, Vladimír. Koľko verzií podnikateľských plánov má mať začínajúci podnikateľ. In Podnikanie : všetko, čo potrebuje vedieť malý a stredný podnikateľ. - Bratislava : Národná agentúra pre rozvoj malého a stredného podnikania, 2007, roč.1, č. 11, s. 9.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.