Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 19  
Vaša otázka: Heslá = "guerilla marketing"
  1. DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : praktikum. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 130 s. [5,81 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5100-7.
  2. KAFKOVÁ, Jana - ZÍMOVÁ, Pavlína. Nové možnosti marketingové komunikace ve zdravotnictví - guerilla marketing. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622, 2022, roč. 32, č. 3, s. 28-29.
    článok

    článok

  3. ŠTETKA, Peter. Guerilla marketing. Bratislava, 2015. [4,17 NS]. I-15-102-00, VEGA 1/0546/15. Dostupné na : <https://peterstetka.wordpress.com/2015/09/27/guerilla-marketing-8/>
  4. ŠTETKA, Peter - ŠLOSÁR, Róbert. Princípy Guerilla marketingu. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 43-44 CD-ROM. I-15-102-00 50 %, VEGA 1/0546/15 50 %.
    článok

    článok

  5. ŠTETKA, Peter - KINTLER, Jakub. Implementačné intervaly a limity guerilla marketingu. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 58-59 CD-ROM. I-15-102-00 (50%), VEGA 1/0546/15 (50%).
    článok

    článok

  6. MAJTÁN, Štefan - SPIŠIAKOVÁ, Mária. Guerilla marketing ako forma nízkonákladového marketingu. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1336-3301, 2014, roč. 11, č. 3, s. 28-39.
    článok

    článok

  7. SAMUHELOVÁ, Magdalena - GUBÍNIOVÁ, Katarína. Prístupy k chápaniu guerilla marketingu v kontexte súčasného marketingového riadenia. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944, 2014, roč. 9, č. 2, s. 21-30.
    článok

    článok

  8. DUDÁŠ-PAJERSKÁ, Erika. Guerilla marketing – príležitosť pre malé podniky? In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 50-55.
    článok

    článok

  9. MIKLENČIČOVÁ, Renáta - KRÁLOVIČOVÁ, Denisa. Inovácie v marketingovej komunikácii špecifiká product placementu a guerilla komunikácie. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '12 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 10. - 11. október 2012. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2012]. ISSN 1336-5878, s. 503-509.
    článok

    článok

  10. PAĽKO, Peter - ŠILHÁROVÁ, Marta. Aspekty využitia guerilla marketingu v komunikačnej stratégii firiem. In MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6, [. 1-8]. PMVP 2316076.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.