Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 100  
Vaša otázka: Heslá = "hudba"
  1. ČVIRIK, Marián. Are We Living in a ‘Yellow Submarine’? - Registrovaný: Scopus. In Per Musi : Scholarly Music Journal. - Belo Horizonte : University Federal of Minas Gerais. ISSN 1517-7599, 2023, vol. 24, october, pp. 1-13. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  2. MOCKOVÁ, Nina. Voces Americanas en la música de Mercedes Sosa. In El espaňol por el mundo: epm revista. - [Madrid] : Revista de la AEPE. ISSN 2605-1052, 2023, no. 5, pp. 83-95.
    článok

    článok

  3. BACULÁKOVÁ, Kristína. Medzinárodný obchod s hudbou : hudobný priemysel v 21. storočí. Recenzenti: Vladimír Bolek, Viera Kubičková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 117 s. [7,4 AH]. ISBN 978-80-225-5047-5. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 2]
  4. SPIRIDON, Vasile. Praguri existențiale. In Ateneu : Revistă de cultură. - Bacãu : Consiliului Judetean Bacãu. ISSN 1221-5813, 2023, vol. 60, no. 647-648, p. 14.
    článok

    článok

  5. ČVIRIK, Marián. Generation Z Music Perception in the Context of Sound Marketing. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 17-26. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  6. ČVIRIK, Marián - NAĎOVÁ KROŠLÁKOVÁ, Monika. The Cognitive and Affective Component of Young Consumers' Music Perception: An Introduction to Audio Marketing Research. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2022. ISSN 2453-9988, 2022, roč. 14, č. 2, s. 18-26. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  7. SÁNCHEZ VIZCAÍNO, María Carmen. Multimodalidad y cultura democrática en la enseñanza de lenguas extranjeras. 1th Edition. Berlin : Peter Lang, 2022. 450 s. [16 AH]. REF. PID2020-113460RB-I00. ISBN 978-3-631-87502-5.
  8. ČVIRIK, Marián. Audio Marketing: A Study of Music Perception in Students’ Segment. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2, pp. 95-104. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  9. LITOMERICKÝ, Juraj. Hudba ako marketingový nástroj na zvýšenie návštevnosti a tržieb. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944, 2022, roč. 17, č. 1, s. 20-28.
    článok

    článok

  10. MIČUDOVÁ, Tatiana. Povinnosti obcí podľa Autorského zákona pri usporiadaní podujatia. In Právo pre ROPO a obce v praxi : mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2022. ISSN 1337-7523, 2022, roč. 15, č. 6, s. 2-5.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.