Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 673  
Vaša otázka: Heslá = "identita"
  1. PISCOVÁ, Magdaléna. Identity and Perception of Capital Cities by the City Elites. The Case of the Visegrad Countries. In Geografický časopis : [recenzovaný vedecký časopis]. - Bratislava : Geografický ústav SAV, 2022. ISSN 0016-7193, 2022, roč. 74, č. 1, s. 75-94.
    článok

    článok

  2. KRAJČÍK DANIŠOVÁ, Sonia. Spoločenská a sociálna zodpovednosť firiem vo vybraných TNK ako jeden z ukazovateľov ich korporátnej identity. In Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2022. Medzinárodná vedecká konferencia. Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2022 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej 3. a 4. júna 2022. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4958-5. ISSN 2585-9404, s. 195-207 online.
    článok

    článok

  3. Brand Management. Edited by: František Pollák, Peter Markovič. 1st Edition. London : IntechOpen, 2022. 89 s. [5,6 AH]. ISBN 978-1-80356-000-7.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  4. VARGA-KOCSICSKA, Aleksandra. Western Balkans As a Liminal Space. In Verejná správa a spoločnosť : [vedecký časopis]. - Košice : Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika, 2022. ISSN 1335-7182, 2022, roč. 23, č. 1, s. 52-63.
    článok

    článok

  5. POLLÁK, František. Introductory Chapter: Brand Management as Part of Corporate Identity. In Brand Management. - London : IntechOpen, 2022. ISBN 978-1-80356-000-7, pp. 3-7.
    článok

    článok

  6. STRAUS, Jiří. Příspěvek ke způsobům identifikačního zkoumání. In Forenzní vědy, právo, kriminalistika : Vědecké studie a analýzy: vědecký časopis. - Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2022. ISSN 2533-4387, 2022, roč. 7, č. 2, s. 158-170.
    článok

    článok

  7. Ako ušetriť 75% nákladov pri podpisovaní dokumentov? In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2021. ISSN 1339-2433, 2021, roč. 13, č. 7-8, s. 23-23.
    článok

    článok

  8. Obal mení bežný tovar na unikát. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 5, s. 18-19.
    článok

    článok

  9. SOBKOVÁ, Martina. 2021 ve znamení bankovní identity. In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2021. ISSN 1212-4273, 2021, roč. 28, č. 1, s. 10-12.
    článok

    článok

  10. FLASCHKA, Matěj - LUKEŠ, Miroslav. Pojišťovny a bankovní identita. In Pojistný obzor : časopis českého pojišťovnictví. - Praha : Česká asociace pojišťoven, 2021. ISSN 2464-7381, 2021, č. 2, s. 18-19.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.