Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 27  
Vaša otázka: Heslá = "komunikácia obchodná"
  1. KAPRÁLIKOVÁ, Ivana - PAVLÍKOVÁ, Žaneta. Vybrané kapitoly z gramatiky anglického jazyka pre študentov obchodnej angličtiny I. Recenzenti: Alica Harajová, Erika Jurišová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 91 s. [4,1 AH]. ISBN 978-80-225-5021-5. [Počet ex. : 12, z toho voľných 10, prezenčne 2]
  2. KAPRÁLIKOVÁ, Ivana. Abbreviations in Modern Business Correspondence and Their Pedagogical Implications. In Casalc Review : [odborný recenzovaný časopis České a slovenské asociace učitelů jazykových center na vysokých školách]. - Brno : Centrum jazykového vzdělávání MU. ISSN 1804-9435, 2022, roč. 12, č. 2, s. 5-22.
    článok

    článok

  3. KAPRÁLIKOVÁ, Ivana. Abbreviations in Business Correspondence – New Trends. In Cudzie jazyky v premenách času XII. Cudzie jazyky v premenách času XII : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie = Reviewed Conference Proceedings from an International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4936-3, s. 11-18 online.
    článok

    článok

  4. HELMOVÁ, Milena. Steuerung der Geschäftskommunikation durch gezielte Taktiken und Techniken. In Cudzie jazyky v premách času XI. medzinárodná vedecká konferencia. Cudzie jazyky v premenách času XI : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie = Reviewed Conference Proceedings from an International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4823-6, s. 135-141 online.
    článok

    článok

  5. HELMOVÁ, Milena. Äquivalenz von Kollokationen in deutsch-slowakischen Geschäftsverhandlungen. In Einblicke in die angewandte Linguistik Forschungsparadigmen und Anwendungsbereiche. - Brno : Tribun EU, 2021. ISBN 978-80-263-1655-8, s. 32-42 online.
    článok

    článok

  6. PAVLÍKOVÁ, Žaneta. Idioms in Business Negotiations. In Einblicke in die angewandte Linguistik Forschungsparadigmen und Anwendungsbereiche. - Brno : Tribun EU, 2021. ISBN 978-80-263-1655-8, s. 77-83 online.
    článok

    článok

  7. HELMOVÁ, Milena - SERESOVÁ, Katarína. Verständnis von Interkultureller Kommunikation in Ära der Globalisierung. In Jazyk v kultúre - kultúra v jazyku. vedecká konferencia. Jazyk v kultúre - kultúra v jazyku : zborník z vedeckej konferencie. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku, 2021. ISBN 978-80-972278-7-6, s. 29-35 online.
    článok

    článok

  8. ADAMCOVÁ, Silvia. Wirtschaftskommunikation in Wissenschaft und Praxis. In Der Sprachdienst : Gesellschaft für deutsche Sprache. - Wiesbaden : Drucktechnik & Verlag. ISSN 0038-8459, 2021, jg. 65, nr. 5, s. 193-194 online.
    článok

    článok

  9. MARČEKOVÁ, Radka - ŠEBOVÁ, Ľubica - ZAMBOJOVÁ, Dominika. Internet Marketing Communication of Selected Restaurants. In Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2021. ISSN 1804-252X, 2021, roč. 12, č. 3, s. 38-50.
    článok

    článok

  10. RUSIŇÁKOVÁ, Jarmila. Idioms and Their Semantic Interpretation. In Cudzie jazyky v premenách času. medzinárodná vedecká konferencia. Cudzie jazyky v premenách času X : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie = Reviewed Conference Proceedings from an International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4710-9, pp. 219-229 online.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.