Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 131  
Vaša otázka: Heslá = "kontroling podnikový"
  1. PUSZTIOVÁ, Lea. Aktuálne trendy rozvoja podnikového controllingu vo vybranom podnikateľskom subjekte so zameraním na sociálnu oblasť : dizertačná práca. Školiteľ: Gabriela Dubcová. Bratislava, 2023. 116 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.5 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  2. DUBCOVÁ, Gabriela - FOLTÍNOVÁ, Ľubica - PUSZTIOVÁ, Lea. Managerial Accounting of Firm's Sustainable Development. In Socio-Economic Determinants of Sustainable Consumption and Production : Proceedings of Scientific Papers. - Brno : Masaryk University Press, 2020. ISBN 978-80-210-9705-6, pp. 59-78 online. VEGA 1/0569/18 (50%), VEGA 1/0309/18 (50%).
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené2 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. Marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017). International scientific conference. New trends in process control and production management : proceedings of the international conference on marketing management, trade, financial and social aspects of business (MTS 2017), 18-20 may, 2017, Košice, Slovak Republic and Tarnobrzeg, Poland. Editors: Lenka Štofová and Petra Szaryszová. 1st ed. Leiden : CRC Press/Balkema, 2018. 582 s. [29,10 AH]. ISBN 978-1-138-05885-9. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  4. DUBCOVÁ, Gabriela - KISSOVÁ, Jana. Základné aspekty parciálneho marketingového controllingu. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4536-5, s. 225-234 online. VEGA 1/0569/18 (50%), VEGA 1/0309/18 (50%).
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené984 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. STACHOVÁ, Lucia. Marketingový kontroling ako nástroj na podporu podnikového riadenia : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2017. 134 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  6. ORAVEC, Jozef. Controlling: Riaďte firmu moderne! In Systémy logistiky. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2017. ISSN [nemá], november-december 2017, roč. 13, č. 69, s. 20-21.
    článok

    článok

  7. ČAMBALÍKOVÁ, Andrea - SZABO, Ľuboslav. Modern trends in management and their application in controlling. In Socio–economic perspectives in the age of XXI century globalization. International conference. Socio-economic perspectives in the age of XXI century globalization : proceedings book : international conference : Tirana, december 1-2, 2017. - Tirana : [Department of Economics Faculty of Economics University of Tirana], 2017. ISBN 978-9928-149-43-5, pp. 475-488 CD-ROM. VEGA 1/0135/17.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené885.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. ĎUROVČÍK, Jaroslav. Zvyšovanie efektívnosti marketingových aktivít prostredníctvom využívania marketingového kontrolingu v podnikoch. In MERKÚR 2017. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4463-4, s. 69-76.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené745.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. DUBCOVÁ, Gabriela - KISSOVÁ, Jana. Integrated System of the Marketing Managerial Accounting. In Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2, s. 25-32 CD-ROM. VEGA 1/0784/15 (50 %), VEGA 1/0546/15 (50 %). 1/0784/15, VEGA, Skúmanie vzťahu sociálnych inovácií a ekonomiky podniku za účelom zvyšovania konkurencieschopnosti podnikateľského subjektu.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené898.1 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. DUBCOVÁ, Gabriela - BUKOVOVÁ, Sylvia. Current Status of Reporting System of a Product Responsibility. In Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2, s. 14-24 CD-ROM. VEGA 1/0784/15 (50 %), VEGA 1/0546/15 (50 %). 1/0784/15, VEGA, Skúmanie vzťahu sociálnych inovácií a ekonomiky podniku za účelom zvyšovania konkurencieschopnosti podnikateľského subjektu.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené1 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.