Výsledky vyhľadávania

  1. KLUSOŇ, Martin. Skvělý produkt, nebo spokojený zákazník? In Moderní řízení. - Praha : Economia, 2019. ISSN 0026-8720, 2019, roč. 54, č. 5, s. 60-62.
    článok

    článok

  2. MARGUES, Pedro. Intra- and Inter-Firm Dynamics in Combinatorial Knowledge Bases. In European Urban and Regional Studies. - London : Sage Publications Ltd, 2019. ISSN 1461-7145, 2019, vol. 26, no. 2, pp. 186-204.
    článok

    článok

  3. ČIHOVSKÁ, Viera. Nové trendy spotrebiteľského správania. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 25-35. VEGA 1/0066/18.
    článok

    článok

  4. STRHAN, Rastislav. Kritéria pre hodnotenie nástrojov kvality. In Stav a perspektívy systémov manažérstva ako konkurenčná výhoda : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4445-0, s. 73-82 CD-ROM. VEGA 1/0635/14.
    článok

    článok

  5. LIESKOVSKÁ, Vanda. Aplikácia testu cenovej citlivosti na vybraný produkt v rovine podpory politiky zdravia. In Riešené projekty - vedecké problémy. Vedecký workshop. Riešené projekty - vedecké problémy : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu, Košice, 2.7.2018. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2018. ISBN 978-80-225-4498-6, s. 36-41 CD-ROM. VEGA 1/0376/17.
    článok

    článok

  6. Chceme ľuďom uľahčiť život. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 2, s. 20-21.
    článok

    článok

  7. MIKULCOVÁ, Katarína. Zlaté slovenské ručičky. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 2, s. 18-19.
    článok

    článok

  8. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Keď privátne značky, tak prémiové. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN 1805-0549, 5-6/18, č. 41, (2018.
    článok

    článok

  9. Regionálni výrobcovia sú nadšenci. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN 1805-0549, 5-6/18, č. 41, (2018.
    článok

    článok

  10. STRHAN, Rastislav. Quality of Products and Its Use in Marketing in Era of Information Society. In Marketing and Market Facing Product and Technological Innovations : Monograph. - Częstochowa : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2018. ISBN 978-83-63978-75-4, pp. 7-40 [1,87 AH]. VEGA 1/0670/16.
    článok

    článok