Výsledky vyhľadávania

  1. Chceme ľuďom uľahčiť život. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 2, s. 20-21.
    článok

    článok


  2. MIKULCOVÁ, Katarína. Zlaté slovenské ručičky. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 2, s. 18-19.
    článok

    článok


  3. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Keď privátne značky, tak prémiové. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN 1805-0549, 5-6/18, č. 41, (2018.
    článok

    článok


  4. Regionálni výrobcovia sú nadšenci. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN 1805-0549, 5-6/18, č. 41, (2018.
    článok

    článok


  5. JAROSSOVÁ, Malgorzata A. Ocena dostawców w przedsiębiorstwie produkującym części kulinarne drobiu. In Integrované systémy manažérstva: veda - prax -výučba : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4576-1, s. 30-34 online. VEGA 1/0670/16.
    článok

    článok


  6. LACKOVÁ, Alica. Kvalita a konkurencieschopnosť slovenského vinárskeho priemyslu. In Integrované systémy manažérstva: veda - prax -výučba : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4576-1, s. 49-55 online. VEGA 1/0670/16.
    článok

    článok


  7. JAROSSOVÁ, Malgorzata A. Attitudes and Selected Buying Behaviour of Slovak Consumers Related to Functional Foods - Preliminary Research. In Towaroznawcze problemy jakości. - Radom : Uniwersytet technologiczno-humanistyczny im. K. Pułaskiego, 2016. ISSN 1733-747X, 2018, vol. 54, no. 1, pp. 42-49. VEGA 1/0670/16.
    článok

    článok


  8. Marketing and Market Facing Product and Technological Innovations : Monograph. Reviewers: Marek Roszak ... [et al.]. 1st Edition. Częstochowa : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2018. 179 s. ISBN 978-83-63978-75-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  9. STRHAN, Rastislav. Quality of Products and Its Use in Marketing in Era of Information Society. In Marketing and Market Facing Product and Technological Innovations : Monograph. - Częstochowa : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2018. ISBN 978-83-63978-75-4, pp. 7-40 [1,87 AH]. VEGA 1/0670/16.
    článok

    článok


  10. STRHAN, Rastislav. Kritéria pre hodnotenie nástrojov kvality. In Stav a perspektívy systémov manažérstva ako konkurenčná výhoda : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4445-0, s. 73-82 CD-ROM. VEGA 1/0635/14.
    článok

    článok