Výsledky vyhľadávania

  1. CONTAL OK: Kvalitní ľudia a produkty sú tie správne ingrediencie úspechu. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2021. ISSN 1339-2433, 2021, roč. 13, č. 3-4, s. 4-6.
    článok

    článok

  2. GUBOVÁ, Klaudia. Ecological Requirements for Product Quality and Their Importance in the Knowledge Society. In New Trends in Production Management and Logistics : Reviewed Collection of Scientific Papers. - Krakov : Towarzystwo Słowaków w Polsce, 2020. ISBN 978-83-8111-196-6, pp. 77-87 CD-ROM. VEGA 1/0375/20.
    článok

    článok

  3. ONDRUŠOVÁ, Miroslava. Veľká noc bude drahšia. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2020. ISSN 1805-0549, 1-2/20, č. 51, (2020.
    článok

    článok

  4. POTOMA, Radoslav. Quality in Production Processes. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XII.. International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XII. (2020) : Reviewed Proceeding of Posts from an 12. International Scientific Conference, September 16th – 18th, 2020 (Košice-Rajecké Teplice, Slovensko). - Košice : KKM PHF, 2020. ISBN 978-80-225-4772-7, s. 116-117 online.
    článok

    článok

  5. FOLTÍNOVÁ, Ľubica - DUBCOVÁ, Gabriela. Quality Management as a Tool for Consumer Protection. In Integrating and Systematizing the Results of Scientific Research Activities in the Field of Consumer Protection, with a Primary Focus on Food Security, in Order to Model Adequate Consumer Behaviour : Research Papers. - Brno : Masaryk University Press, 2020. ISBN 978-80-210-9756-8, s. 30-37 online. KEGA 002EU-4/2019.
    článok

    článok

  6. GARASOVÁ, Petra. Consumer Perception of Eco-design. In EDAMBA 2019. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2019 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4704-8, pp. 112-122 online. VEGA 1/0543/18.
    článok

    článok

  7. STRHAN, Rastislav. Perception of Different Forms of Signalling As Source of Consumer Behaviour Classification. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 20th International Joint Conference, October 26 - 27, 2020, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2020. ISBN 978-80-245-2395-8. ISSN 2453-6113, pp. 293-302 online. VEGA 1/0543/18.
    článok

    článok

  8. KRNÁČOVÁ, Paulína - JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Tovaroznalectvo potravinárskeho tovaru : zadania na cvičenia. Recenzentky: Alica Lacková, Vanda Rogovská. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 92 s. [3,88 AH]. ISBN 978-80-225-4696-6. [Počet ex. : 12, z toho voľných 10, prezenčne 2]
  9. KLUSOŇ, Martin. Skvělý produkt, nebo spokojený zákazník? In Moderní řízení. - Praha : Economia, 2019. ISSN 0026-8720, 2019, roč. 54, č. 5, s. 60-62.
    článok

    článok

  10. MARGUES, Pedro. Intra- and Inter-Firm Dynamics in Combinatorial Knowledge Bases. In European Urban and Regional Studies. - London : Sage Publications Ltd, 2019. ISSN 1461-7145, 2019, vol. 26, no. 2, pp. 186-204.
    článok

    článok