Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 237  
Vaša otázka: Heslá = "médiá sociálne"
  1. Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie. 1. vydanie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. 141 s. [VEGA 1/0012/22]. ISBN 978-80-223-5826-2.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF3.2 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. BURZOVÁ, Simona. Consumer Ethnocentrism in Terms of Influencer Marketing. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 17-25. VEGA 1/0505/22, I-24-105-00.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené217.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. COMPETITION. International Scientific Conference. International Scientific Conference COMPETITION. 1st Edition. Jihlava : College of Polytechnics Jihlava, 2024. 97 s. ISBN 978-80-88064-74-9. ISSN 2788-0605 (online; pdf).
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF12.8 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  4. BALAŠČÁKOVÁ, Simona. Performance of Digital Content Distribution Channels. In International Scientific Journal Industry 4.0. - Sofia : Scientific-Technical Union of Mechanical Engineering Industry 4.0. ISSN 2534-997X, 2024, vol. 9, no. 4, pp. 143-144. VEGA 1/0392/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF850.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  5. ERDMANN, Anett - EIZAGUIRRE, Maria. Let's (Re)locate Digitally: Spatial Competition for Users' Engagement in the Social Media Space. In Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2024. ISSN 1804-1728, 2024, no. 1, pp. 184-205.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF623.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  6. Management in Marketing Communications. Edited by: František Pollák. 1st Edition. London : IntechOpen, 2024. 190 s. [10,4 AH]. ISBN 978-0-85466-619-5.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené3.4 MBdostupné po prihlásení
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  7. KALAMEN, Kristián et al. E-Marketing Communication in the Beverage Industry. In EDAMBA 2023. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, pp. 93-103. VEGA 1/0140/21.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF432.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  8. DZILSKÁ, Zuzana et al. Perspective Chapter: Effective Management of Marketing Communication in Social Media. In Management in Marketing Communications. - London : IntechOpen, 2024. ISBN 978-0-85466-619-5, pp. 103-126. VEGA 1/0110/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené442.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. ČERŇANOVÁ, Lucia - STOVÍČEK, Filip. Online Reputation of the Most Important Theaters in Slovakia Based on Their Social Networks. In Current Trends in Business Administration. Scientific Seminar. Current Trends in Business Administration : Conference Proceedings. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2024. ISBN 978-80-225-5177-9, pp. 232-238. VEGA 1/0582/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené391.6 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. Jazyk a politika na pomedzí lingvistiky a politológie IX.. Medzinárodná vedecká konferencia. Jazyk a politika: na pomedzí lingvistiky a politológie IX. Editor: Radoslav Štefančík ; reviewers: Lívia Adamcová, Robert Ištok. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 481 s. [27,58 AH]. ISBN 978-80-225-5196-0. ISSN 2729-8973 (online).
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF39.2 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.