Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 214  
Vaša otázka: Heslá = "médiá sociálne"
  1. KALAMEN, Kristián et al. E-Marketing Communication in the Beverage Industry. In EDAMBA 2023. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, pp. 93-103. VEGA 1/0140/21.
    článok

    článok

  2. JANKŮ, Jan - KUČEROVÁ, Zuzana - DAŘENA, František. Behavioral Insights from Crowdfunding Financing: What Do Social Media Ties, Emotional Cues and Sentiment Tell Us? In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2023. ISSN 0013-3035, 2023, roč. 71, č. 2, s. 89-118.
    článok

    článok

  3. KOČIŠOVÁ, Lucia - ŠTARCHOŇ, Peter. The Role of Marketing Metrics in Social Media: A Comprehensive Analysiss. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944, 2023, roč. 18, č. 2, s. 40-49.
    článok

    článok

  4. Jazyk a politika: na pomedzí lingvistiky a politológie VIII.. Medzinárodná vedecká konferencia. Jazyk a politika: na pomedzí lingvistiky a politológie VIII. Editor: Radoslav Štefančík ; reviewers: Lívia Adamcová, Ján Liďák. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 218 s. [12,26 AH]. ISBN 978-80-225-5106-9. ISSN 2729-8973 (online).
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  5. OŽVOLDOVÁ, Katarína. Využitie sociálnych médií v personálnom marketingu. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081, 2023, roč. 16, č. 1, s. 75-85. KEGA 029EU-4/2022.
    článok

    článok

  6. PIATRA, Lukáš. New Trends in Crisis Communication in Context of Social Media. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081, 2023, roč. 16, č. 1, s. 86-93.
    článok

    článok

  7. SMOLAG, Klaudia - SZAJT, Marek - HAJDUOVÁ, Zuzana. The Use of Social Media by Polish and Slovak Students and Their Digital Competences. - Registrovaný: Scopus. In 27th International Conference on Knowledge-Based and Intelligent Information & Engineering Systems (KES 2023). KES 2023. - Atény : Elsevier, 2023. ISSN 1877-0509, pp. 1211-1220.
    článok

    článok

  8. Súčasnosť a perspektívy rodinného podnikania v regiónoch : zborník vedeckých prác. Redakčné a zostavovateľské práce: Ladislav Mura ; recenzenti: Ferenc Bakó, Andrea Bencsik ... [et al.]. 1. vydání. Praha : Panevropská univerzita, 2023. 156 s. [9,48 AH]. GAAA/2022/16. ISBN 978-80-86847-94-8.
  9. TALBOT, Fiona. How to Write Effective Business English : Your Guide to Excellent Professional Communication. 4th Edition. London : Kogan Page, 2023. 188 s. ISBN 978-1-3986-0995-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
    kniha

    kniha

  10. SMITH, Nick - HEATON, Jane. The Ultimate Digital Marketing Book : Succeed at SEO and Search, Master Mobile Marketing, Get to Grips with Content Marketing. 1st Edition. [Abingdon] : Teach Yourself, 2023. 491 s. ISBN 978-1-473-68841-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.