Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 67  
Vaša otázka: Heslá = "múzeá"
  1. Pamiatky a múzeá : revue pre kultúrne dedičstvo. Pamiatkový úrad SR. Bratislava : Slovenské národné múzeum : Pamiatkový úrad. 4x ročne. ISSN 1335-4353. Dostupné na : https://www.pamiatky.sk/pamiatky-a-muzea-revue-pre-kulturne-dedicstvo
    Pamiatky a múzeá

    časopis

  2. HOLÍKOVÁ, Janka - ŤAŽKÁ, Zuzana. Efektívnosť kultúrnych služieb na úseku múzeí v samosprávnych krajoch Slovenska. In Ekonomika a spoločnosť : recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Belianum, 2023. ISSN 2729-8213, 2023, roč. 24, č. 2, s. 5-29.
    článok

    článok

  3. KURBANOV, Firuz. A Study of the Consumer Behavior as the Key to Expanding the Museum Audience. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944, 2023, roč. 18, č. 1, s. 27-35.
    článok

    článok

  4. LITOMERICKÝ, Juraj. Kultúrny cestovný ruch. Recenzenti: Marta Matulčíková, Vladimír Krupa. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 105 s. [5,25 AH]. ISBN 978-80-225-4791-8.
  5. RAKOVÁ, Monika. Finančno-ekonomická analýza podnikov vybraného odvetvia kultúrneho a kreatívneho priemyslu v Slovenskej republike. In Fakulta podnikového manažmentu EU. Katedra podnikovohospodárska. The Current Position of Companies in the Creative Industries in the Conditions of the Slovak Republic and the European Union : Proceedings of Scientific Papers = zborník vedeckých prác. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2021. ISBN 978-80-7556-086-5, s. 54-63 CD-ROM. VEGA 1/0340/19.
    článok

    článok

  6. TANNER, Simon. Delivering Impact with Digital Resources : Planning Strategy in the Attention Economy. 1st Edition. London : Facet Publishing, 2020. 244 s. ISBN 978-1-85604-932-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. ČERVENKA, Peter - GÁŽIOVÁ, Kristína. Moderné navigačné technológie a ich aplikácia v cestovnom ruchu. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081, 2019, roč. 12, č. 1, s. 5-15 online.
    článok

    článok

  8. PANČÍKOVÁ, Kristína - ORIEŠKA, Ján. Význam výstav a organizovaných podujatí múzeí a galérií v cestovnom ruchu. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2019. ISSN 1335-7069, 2019, roč. 20, č. 1, s. 86-95.
    článok

    článok

  9. LOPUCH, Jozef. Temný cestovný ruch - dichotómia vidieku a mesta. In Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2019. ISSN 1804-252X, 2019, roč. 10, č. 3, s. 45-54.
    článok

    článok

  10. VALENTINY, Tomáš. Popularizácia environmentálnej vedy a zvyšovanie environmentálneho povedomia. In Životné prostredie : revue pre teóriu a starostlivosť o životné prostredie. - Bratislava : Ústav krajinnej ekológie SAV, 2019. ISSN 0044-4863, 2019, roč. 53, č. 4, s. 209-213.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.