Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 45  
Vaša otázka: Heslá = "mailing"
  1. TINÁKOVÁ, Eva. Využívanie emailovej adresy bývalého zamestnanca po skončení pracovného pomeru. In Personálny a mzdový poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2022. ISSN 1335-1508, 2022, roč. 27, č. 11, s. 115-118.
    článok

    článok

  2. KAČALKOVÁ, Štefánia. Kvalitné PR nielen pre slobodné povolania. In Profit. - Bratislava : PETIT PRESS, 2016. ISSN 1335-4620, 27. apríla 2016, roč. 24, č. 9, s. 10-11.
    článok

    článok

  3. ŠKUTKOVÁ, Jana. Kým spustíte reklamnú kampaň. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151, 2012, č. 1, s. 56-57.
    článok

    článok

  4. HARUŠTIAKOVÁ, Zuzana. Začleniť sa či nezačleniť sa do sociálneho biznisu? In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151, 2012, č. 6-7, s. 86-87.
    článok

    článok

  5. ŠKUTKOVÁ, Jana. Efektívnejšia direct mailová kampaň : aj tu treba dobrú myšlienku, dôslednú realizáciu a nové prístupy. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2011. ISSN 1337-9798, 2011, roč. 3, č.Marec, s. 68.
    článok

    článok

  6. ŠKUTKOVÁ, Jana. Osvedčené recepty na reklamné texty. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 7, s. 44-45.
    článok

    článok

  7. ŠKUTKOVÁ, Jana. Malý marketingový rozpočet vyžaduje veľké nápady : priamy e-marketing - jednoduché meranie efektívnosti a náklady pod kontrolou. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 20091216. ISSN 1337-9798, 2009, roč. 1, č. November/December, s. 74 - 75.
    článok

    článok

  8. Ako vytvoriť atraktívny firemný blog. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 6, s. 41-43.
    článok

    článok

  9. HRICIGA, Andrej. E-mail marketing. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 4, s. 37-48. VEGA 1/0557/08 "Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR".
    článok

    článok

  10. Telemarketing je nejpružnějším způsobem komunikace. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315, Červen 2006, roč. 10, č. 6, s. 44-45.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.