Výsledky vyhľadávania

  1. KONŠTIAK, Pavol. Teoretické a praktické aspekty merchandisingového manažmentu maloobchodnej jednotky : habilitačná prednáška : študijný odbor: 3.3.10 Obchod a marketing. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 93 s. Habilitačné a inauguračné prednášky. ISBN 978-80-225-4509-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]

  2. LACKOVÁ, Alica - KARKALÍKOVÁ, Marta. Identifying the Impact of Consumer Behavior on Food Sales in the Slovak Republic. In International Conference on Business, Management and Accounting (IBSM). The 5th 2018 IBSM International Conference on Business, Management and Accounting : [proceedings] [elektronický zdroj]. - Jakarta : CAAL International Education Organizer, Training And Consulting, 2018. ISBN 978-602-72911-5-7, pp. 169-178 CD-ROM. VEGA 1/0670/16.
    článok

    článok


  3. BREZOVSKÝ, Jozef. Cross-dock: rýchlo a efektívne. In Systémy logistiky. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN [nemá], máj-jún 2018, roč. 14, č. 72, s. 18-19.
    článok

    článok


  4. Väčší vyhráva. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 4, s. 6-7.
    článok

    článok


  5. PETRÁŠOVÁ, Michaela. Dobrá zmluva je základ. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 1, s. 12-14.
    článok

    článok


  6. Nakupovanie v roku 2030. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 1, s. 30-31.
    článok

    článok


  7. OLEXOVÁ, Cecília. Establishing the Financial Returns Arising from an Evaluation of a Retail Training Programme. - Registrovaný: Scopus. In Industrial and Commercial Training. - Bingley : Emerald Publishing, 2018. ISSN 0019-7858, vol. 50, no. 1, pp. 20-31.
    článok

    článok


  8. DAŇO, Ferdinand - LESÁKOVÁ, Dagmar. The Role of Environmental Stimuli in Shopping Evaluation and Responses. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2018. ISSN 0013-3035, 2018, roč. 66, č. 5, s. 465-478. VEGA 1/0339/18.
    článok

    článok


  9. KOLLÁR, Patrícia. Threats and Opportunities for Rural Retail in the Conditions of Dunajska Streda District. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2018. ISSN 0323-262X, 2018, roč. 47, č. 2, s. 250-261. VEGA 1/0066/18, APVV 16-0232.
    článok

    článok


  10. LESÁKOVÁ, Dagmar. Importance-Performance Analysis in Customer Satisfaction Assessment. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 18th International Joint Conference : May 25, 2018, Bratislava, Slovakia and Prague, Czech Republic [elektronický zdroj]. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2018. ISBN 978-80-245-2265-4. ISSN 2453-6113, p. 202-212 CD-ROM. VEGA 1/0339/18.
    článok

    článok