Výsledky vyhľadávania

  1. KONŠTIAK, Pavol. Teoretické a praktické aspekty merchandisingového manažmentu maloobchodnej jednotky : habilitačná prednáška : študijný odbor: 3.3.10 Obchod a marketing. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 93 s. Habilitačné a inauguračné prednášky. ISBN 978-80-225-4509-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]

  2. Maloobchod čakajú zmeny. In Goodwill : magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2018. ISSN 1337-9798, 2018, roč. 10, č. Júl-september, s. 58.
    článok

    článok


  3. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Vybrané globálne trendy vývoja obchodu a ich prejavy vo svetovom a európskom retailingu. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493, 2018, roč. 11, č. 1, s. 42-51. VEGA 1/0380/17.
    článok

    článok


  4. BREZOVSKÝ, Jozef. Cross-dock: rýchlo a efektívne. In Systémy logistiky. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN [nemá], máj-jún 2018, roč. 14, č. 72, s. 18-19.
    článok

    článok


  5. Väčší vyhráva. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 4, s. 6-7.
    článok

    článok


  6. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Z pokladní sa stanú eKasy. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN 1805-0549, 9-10/18, č. 43, (2018.
    článok

    článok


  7. Vnútorný obchod, ubytovacie a stravovacie služby v SR za 4. štvrťrok 2017. Bratislava : Štatistický úrad Slovenskej republiky, 2018. 25 s. Odvetvové štatistiky.
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  8. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Zatvoria sa predajne aj v nedeľu? In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN 1805-0549, 9-10/18, č. 43, (2018.
    článok

    článok


  9. KRIS, Richard. Hlasné áno malým obchodom v centrách miest! In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN 1805-0549, 9-10/18, č. 43, (2018.
    článok

    článok


  10. RAŠEVOVÁ, Kristína. Impulzívny tovar musí padnúť do oka. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN 1805-0549, 9-10/18, č. 43, (2018.
    článok

    článok