Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1352  
Vaša otázka: Heslá = "maloobchod"
  1. MASÁR, Ivan. Potravinový odpad v maloobchode a gastroslužbách. In Odpady : minimalizácia, zhodnocovanie a zneškodňovanie. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1335-7808, 2025, roč. 25, č. 3-4, s. 5-9.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené174 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. GAJDA, Robert et al. Poziom bezpieczeństwa żywnościowego oraz status socjo-ekonomiczny mogą różnicować wybór miejsca zakupu żywności przez starsze kobiety z regionu Górnośląskiego. - Registrovaný: Scopus. In Żywność : Nauka - Technologia - Jakość. - Kraków : Polish Society of Food Technologists. ISSN 2451-0769, 2025, r. 32, nr. 1, s. 30-45.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF 458.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  3. RESHETNIKOVA, Iryna et al. The Importance of the Deposit-return System of Packaging in the Circular Economy System: Slovak Innovation Experience for Ukraine. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511, 2025, vol. 16, no. 1, pp. 1-14. VEGA 1/0450/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF620.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  4. KAPITÁN, Peter. Zákazník chce v obchode vždy viac. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 75, (2024.
    článok

    článok

  5. LACZKO, Martin. Začali sme nakupovať vo veľkom. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 2, s. 6-8.
    článok

    článok

  6. Retail parky majú investičný potenciál. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 3, s. 30-31.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF208.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  7. Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie. 1. vydanie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2024. 141 s. [VEGA 1/0012/22]. ISBN 978-80-223-5826-2.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF3.2 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  8. KITA, Pavol - ČVIRIK, Marián. Retailer Processes Centred on the Food Market as the Main Determinate of Business Models in the Context of Retail Size. - Registrovaný: Scopus. In Journal of Retailing and Consumer Services. - London : Elsevier. ISSN 0969-6989, 2024, vol. 81, pp. 1-10. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  9. Automatizácia ako kľúč k budúcnosti retailu: KNOWINSTORE a bezobslužné predajne. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2024. ISSN 1336-2348, 2024, roč. 22, č. 7, s. 8-9.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF286.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  10. KITA, Pavol et al. The Key Elements of Business Models of Slovak Retail Companies as a Basis for Their Ability to Respond to European Challenges in Terms of Environmental, Social, and Economic Aspects of Their Value Offer for the Customer. In Cooperation and Enlargement: Two Challenges to be Addressed in the European Projects—2022. - Cham : Springer Nature, 2024. ISBN 978-3-031-42252-2. ISSN 2198-4182, pp. 281-297. VEGA 1/0012/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené775.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.