Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 22  
Vaša otázka: Heslá = "marketing destinačný"
  1. ZEMANOVÁ, Lenka. Spolupráca krajín Vyšehradskej štvorky (V4) v marketingovej podpore cestovného ruchu pod značkou „Discover Central Europe" : dizertačná práca. Školiteľ: Ľudmila Novacká. Bratislava, 2023. 200 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. CHLPEK, Samuel - HORVÁTHOVÁ, Ivana. Vplyv darčekových predmetov (suvenírov) ako propagačného aspektu pre domáci cestovný ruch na Slovensku. In MERKÚR 2022. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2022 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5013-0, pp. 111-120. KEGA 034EU-4/2020.
    článok

    článok

  3. ZEMANOVÁ, Lenka - CHLPEK, Samuel. Vnímanie krajín V4 v rámci cestovného ruchu v stredoeurópskom priestore. In Medzinárodné vzťahy 2022: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. Medzinárodná vedecká konferencia. Medzinárodné vzťahy 2022: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník vedeckých prác z 23. medzinárodnej vedeckej konferencie, 1. - 2. december 2022, Bratislava. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2022. ISBN 978-80-225-5034-5. ISSN 2585-9412, s. 646-660. PMVP I-22-102-00.
    článok

    článok

  4. DURČÁK, Jan. 7+7 tipov a trikov pre úspech. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2022. ISSN 1337-0545, 2022, roč. 16, č. leto, s. 32-34.
    článok

    článok

  5. KRAMÁROVÁ, Helena. Aké trendy v cestovaní nás čakajú? In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2022. ISSN 1337-0545, 2022, roč. 16, č. zima, s. 22-26.
    článok

    článok

  6. CHLPEK, Samuel. Skvalitnenie atribútov vybraného kultúrneho podujatia na Slovensku. In MERKÚR 2021. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2021 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4909-7, pp. 84-93 online.
    článok

    článok

  7. WIESNER, Knut A. Regionaltourismus : Destinationsmarketing als Gemeinschaftsaufgabe aller regionalen Tourismusakteure. Berlin : Walter de Gruyter, 2021. 203 s. ISBN 978-3-486-58891-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  8. PIKE, Steven. Destination Marketing : Essentials. 3rd Edition. Abingdon : Routledge, 2021. 324 s. ISBN 978-0-367-46954-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. WEISS, Erik - ČULKOVÁ, Katarína. Návrh produktov cestovného ruchu Dolného Zemplína s cieľom zvýšenia návštevnosti. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XII.. International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XII. (2020) : Reviewed Proceeding of Posts from an 12. International Scientific Conference, September 16th – 18th, 2020 (Košice-Rajecké Teplice, Slovensko). - Košice : KKM PHF, 2020. ISBN 978-80-225-4772-7, s. 25-30 online.
    článok

    článok

  10. WEISS, Roland - ZUZIK, Jozef. Possibilities of Development of a Selected District with an Unfavorable Socio-Economic Situation by Evaluating Strengths and Weaknesses, Opportunities and Threats. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XII.. International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XII. (2020) : Reviewed Proceeding of Posts from an 12. International Scientific Conference, September 16th – 18th, 2020 (Košice-Rajecké Teplice, Slovensko). - Košice : KKM PHF, 2020. ISBN 978-80-225-4772-7, s. 102-103 online.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.