Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 336  
Vaša otázka: Heslá = "marketing elektronický"
  1. ŠTOSEL, Marek - SPÁLOVÁ, Lucia - KUBOVICS, Michal. Nástroje umelej inteligencie: akcelerátory digitálneho marketingu a marketingovej komunikácie. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2025. ISSN 1211-5622, 2025, roč. 30, č. 1, s. 21-23.
    článok

    článok

  2. Marketing and Smart Technologies. International Conference. Marketing and Smart Technologies : Proceedings of ICMarkTech 2023 : Volume 2. 1st Edition. Singapore : Springer, 2025. 861 s. ISBN 978-981-97-3697-3.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené27.9 MBdostupné po prihlásení
  3. BALAŠČÁKOVÁ, Simona. Performance of Digital Content Distribution Channels. In International Scientific Journal Industry 4.0. - Sofia : Scientific-Technical Union of Mechanical Engineering Industry 4.0. ISSN 2534-997X, 2024, vol. 9, no. 4, pp. 143-144. VEGA 1/0392/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF850.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  4. KUCHTA, Martin - PIATRA, Lukáš. Conversion Performance of Internet Advertising Formats With the Aim of Registering New Users on a Gamified Internet Platform. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 140-148. VEGA 1/0354/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené487.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. SLOBODNÍK, Branislav - BALAŠČÁKOVÁ, Simona. Digital Market Tools Used by Financial Intermediaries in Slovakia. In PEFnet 2024. European Scientific Conference of Doctoral Students. PEFnet 2024 : 28th European Scientific Conference of Doctoral Students : November 21, 2024, Brno. - Brno : Mendel University in Brno, 2024. ISBN 978-80-7701-002-3, pp. 73-74.
    článok

    článok

  6. SLOBODNÍK, Branislav - BALAŠČÁKOVÁ, Simona. Analysis of the use of Digital Marketing Tools by Insurance Intermediaries in the Slovak Republic. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2024. MMK 2024 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2024. ISBN 978-80-87952-41-2, s. 49-57. I-24-103-00.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.1 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  7. KALAMEN, Kristián et al. E-Marketing Communication in the Beverage Industry. In EDAMBA 2023. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, pp. 93-103. VEGA 1/0140/21.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF432.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  8. ČERŇANOVÁ, Lucia - STOVÍČEK, Filip. Online Reputation of the Most Important Theaters in Slovakia Based on Their Social Networks. In Current Trends in Business Administration. Scientific Seminar. Current Trends in Business Administration : Conference Proceedings. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2024. ISBN 978-80-225-5177-9, pp. 232-238. VEGA 1/0582/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené391.6 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. KUCHTA, Martin et al. Exploring the Impact: Influence of Social Media Application Indicators on Consumer Behavior. - Registrovaný: Web of Science. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 24th International Joint Conference. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2024. ISBN 978-80-245-2512-9. ISSN 2453-6113, pp. 117-129. VEGA 1/0392/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF487.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  10. KUCHTA, Martin et al. Exploring the Impact: Influence of Social Media Application Indicators on Consumer Behaviour. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 24th International Joint Conference. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2024. ISBN 978-80-245-2520-4, p. 27.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.