Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 730  
Vaša otázka: Heslá = "marketing mix"
  1. ĆIROVIĆ, Dragana - MELOVIĆ, Boban - DUDIĆ, Branislav. Marketing Management on the Organic Products Market - Key Concepts, New Trends and Experiences from Montenegro. 1st Edition. Praha : Wolters Kluwer ČR, 2022. 195 s. ISBN 978-80-7676-427-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. CLIQUET, Gérard. Location-Based Marketing : Geomarketing and Geolocation. 1st Edition. London : ISTE, 2020. 234 s. Information systems, Web and Pervasive Computing Series. ISBN 978-1-78630-580-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. PUHOVICHOVÁ, Diana - JANKELOVÁ, Nadežda. Communication Policy of a Company. In EDAMBA 2020. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2020 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4794-9, pp. 522-532 online. VEGA 1/0017/20.
    článok

    článok

  4. HORVÁTH, Martin. Potenciál využitia behaviorálnej ekonómie v rámci manažérskych marketingových nástrojov. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081, 2020, roč. 13, č. 2, s. 102-118 online.
    článok

    článok

  5. MUSOVÁ, Zdenka. Marketing finančných služieb. Recenzenti: Martina Minárová, Štefan Žák. 1. vydanie. Banská Bystrica : Belianum, 2019. CD-ROM 108 s. ISBN 978-80-557-1669-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  6. MAIEROVÁ, Eva. Marketing. In Economic Concepts and Idioms in English Business Communication. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2019. ISBN 978-80-7556-060-5, s. 97-114, [1 AH].
    článok

    článok

  7. SZARKOVÁ, Miroslava - MATKOVČÍKOVÁ, Natália - BELÁŇOVÁ, Benita. The Place and Role of Social Networks in Personnel Marketing. Reviewers: Jozef Králik, Jaroslav Kita. 1st Edition. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2019. 79 s. [6,24 AH]. VEGA 1/0309/18. ISBN 978-80-7556-045-2.
  8. HEJNIČEK, Vladan. Affiliate marketing rastie rýchlejšie než e-commerce, využite to. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2018. ISSN 1339-2433, 2018, roč. 10, č. 12, s. 64-66.
    článok

    článok

  9. FERENČÁKOVÁ, Veronika - JÓZSA, L. Interpretation of Marketing Theory in Islamic Context. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944, 2018, roč. 13, č. 1, s. 30-38.
    článok

    článok

  10. ŠUJAKOVÁ, Monika - SAKÁL, Peter. Udržateľná marketingová komunikačná stratégia ako nástroj pre podporu konkurencieschopnosti v oblasti priemyselnej výroby. In Výkonnosť podniku : vedecký časopis Výskumného ústavu ekonomiky a manažmentu. - Poprad : Výskumný ústav ekonomiky a manažmentu v Poprade, 2018. ISSN 1338-435X, 2018, roč. 8, č. 1, s. 63-78.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.