Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 732  
Vaša otázka: Heslá = "marketing mix"
  1. KAPITÁN, Peter. Cieľom je zákazníka vyrušiť a zaujať. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 71, (2023.
    článok

    článok

  2. CZINKOTA, Michael R. - RONKAINEN, Ilkka A. - PENG CUI, Annie. International Marketing. 11th Edition. Boston : CENGAGE, 2023. 604 s. ISBN 978-0-357-44512-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : praktikum. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 130 s. [3,92 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5100-7.
  4. CHOMOVÁ, Katarína. Udržateľný marketing : nová éra marketingu. Recenzenti: Ľubica Knošková, Katarína Procházková, Radoslav Mizera. 1. vydanie. Bratislava : Education. Sustainability. Bratislava., 2022. 225 s. [11,95 AH]. VEGA 1/0398/22. ISBN 978-80-974382-0-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. ĆIROVIĆ, Dragana - MELOVIĆ, Boban - DUDIĆ, Branislav. Marketing Management on the Organic Products Market - Key Concepts, New Trends and Experiences from Montenegro. 1st Edition. Praha : Wolters Kluwer ČR, 2022. 195 s. ISBN 978-80-7676-427-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. HASPROVÁ, Mária - ŽÁK, Štefan. Marketing miest a obcí. Recenzenti: Gabriela Pajtinková Bartáková, Peter Baláži. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 137 s. [9,40 AH]. ISBN 978-80-225-5032-1. [Počet ex. : 12, z toho voľných 6, prezenčne 3]
  7. GODIN, Seth. Toto je marketing. 2. a upravené slovenské vydanie. Bratislava : Lindeni, 2021. 236 s. ISBN 978-80-566-2317-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. PUHOVICHOVÁ, Diana - JANKELOVÁ, Nadežda. Communication Policy of a Company. In EDAMBA 2020. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2020 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4794-9, pp. 522-532 online. VEGA 1/0017/20.
    článok

    článok

  9. CLIQUET, Gérard. Location-Based Marketing : Geomarketing and Geolocation. 1st Edition. London : ISTE, 2020. 234 s. Information systems, Web and Pervasive Computing Series. ISBN 978-1-78630-580-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. HORVÁTH, Martin. Potenciál využitia behaviorálnej ekonómie v rámci manažérskych marketingových nástrojov. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081, 2020, roč. 13, č. 2, s. 102-118 online.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.