Výsledky vyhľadávania
- KOTLER, Philip - ARMSTRONG, Gary - BALASUBRAMANIAN, Sridhar. Principles of Marketing. 19th Edition, Global Edition. Harlow : Pearson, 2024. 768 s. ISBN 978-1-292-44936-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- DANESHJO, Naqibullah et al. Innovative Marketing. In Engineering Sciences and Production Management 2023 : Green Approaches in Business and the Sustainability of Socio‐economic Development. Workshop. Engineering Sciences and Production Management 2023 : Green Approaches in Business and the Sustainability of Socio‐economic Development. - Prešov : Vydavateľstvo Prešovskej univerzity v Prešove, 2023. ISBN 978-80-555-3194-6, pp. 35-39. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0064/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 6.4 MB dostupné po prihlásení - DANESHJO, Naqibullah - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Function and Success Factors of Innovative Marketing. In Engineering Sciences and Production Management 2023 : Green Approaches in Business and the Sustainability of Socio‐economic Development. Workshop. Engineering Sciences and Production Management 2023 : Green Approaches in Business and the Sustainability of Socio‐economic Development. - Prešov : Vydavateľstvo Prešovskej univerzity v Prešove, 2023. ISBN 978-80-555-3194-6, pp. 40-45. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0064/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 5.9 MB dostupné po prihlásení - CZINKOTA, Michael R. - RONKAINEN, Ilkka A. - PENG CUI, Annie. International Marketing. 11th Edition. Boston : CENGAGE, 2023. 604 s. ISBN 978-0-357-44512-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- KAPITÁN, Peter. Cieľom je zákazníka vyrušiť a zaujať. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 71, (2023.
- DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : praktikum. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 130 s. [5,81 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5100-7.
- JAKUBÍKOVÁ, Dagmar - JANEČEK, Petr. Strategický marketing : strategie a trendy. 3. přepracované a rozšířené vydání. Praha : Grada Publishing, 2023. 428 s. ISBN 978-80-271-3722-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- ZORKÓCIOVÁ, Otília et al. Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja. Recenzenti: Judita Táncošová, Saleh Mothana Obadi. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 363 s. [26,214 AH]. KEGA 003EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5119-9. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
- KOTLER, Philip et al. Grundlagen des Marketing. 8. aktualisierte Auflage. Hallbergmoos : Pearson, 2022. 1004 s. ISBN 978-3-86894-423-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- CHOMOVÁ, Katarína. Udržateľný marketing : nová éra marketingu. Recenzenti: Ľubica Knošková, Katarína Procházková, Radoslav Mizera. 1. vydanie. Bratislava : Education. Sustainability. Bratislava., 2022. 225 s. [11,95 AH]. VEGA 1/0398/22. ISBN 978-80-974382-0-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]