Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Heslá = "marketing ofenzívny"
  1. HUDEC, Martin - OKASOVÁ, Zuzana. The Divine Rise of Multilevel Marketing Phenomenon. In MERKÚR 2017. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4463-4, s. 95-104. VEGA 1/0224/15. 1/0224/15, VEGA, Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax.
    článok

    článok

  2. HRUŠOVSKÁ, Dana. Nové trendy v marketingovej komunikácii. In Nové trendy v marketingovej komunikácii : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 3. - 4. novembra 2009 na Smolenickom zámku. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-167-8, s. 165-172.
    článok

    článok

  3. ŠKAPA, Radoslav. Ekomarketingové strategie firem. In TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594, Duben 2005, roč. 2, č. 4, s. 24-25.
    článok

    článok

  4. KONVIT, M. Ofenzívny marketing. In Poradca. - Žilina : Vydavateľstvo Poradca, 1997. ISSN 1335-3799, 1997, č. 4, s. 150-158.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.