Výsledky vyhľadávania

  1. PČOLÁR, Mário. Aplikácia genetického algoritmu a ostrovného genetického algoritmu na problém obchodného cestujúceho s časovými oknami. In AIESA 2020. medzinárodná vedecká konferencia. AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník abstraktov - 19. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave prof. Ing. Ferdinanda Daňa, PhD. a dekana Fakulty hospodárskej informatiky prof. Ing. Ivana Brezinu, CSc., 13. novembra 2020, Bratislava. - Bratislava : Letra Edu, 2020, s. 25.
    článok

    článok

  2. CSEREOVÁ, Angelika - HUSZÁRIK, Erika Seres. Prijímanie inovácií elektronických produktov v okruhu slovenských spotrebiteľov. In Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest. Medzinárodná vedecká konferencia. Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest : zborník odborných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 22. novembra 2018, Hotel Krym, (Trenčianske Teplice, Slovenská republika). - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2019. ISBN 978-80-8075-837-0, s. 55-64.
    článok

    článok

  3. MUCHA, Martin. Blog ako funkčný nástroj marketingovej komunikácie podniku. In Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2018. ISSN 1338-5224, 2018, roč. 8, č. 2, s. 54-67 online.
    článok

    článok

  4. KOČIŠOVÁ, Lucia et al. Impact of GDPR on banks in Slovakia – marketing approach. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944, 2018, roč. 13, č. 3, s. 40-51.
    článok

    článok

  5. KOČIŠOVÁ, Lucia et al. Impact of GDPR on Banks in Slovakia – Marketing Approach. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944, 2018, roč. 13, č. 2, s. 45-53.
    článok

    článok

  6. MIŠOVIČ, Andrej. Využitie štatistických metód pri realizácii marketingových kampaní : dizertačná práca. Školiteľ: Erik Šoltés. Bratislava, 2017. 131 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  7. KLIMKOVÁ, Lucia. Marketingová komunikácia. In Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2017. ISSN 1338-5224, špec. vydanie 2017, roč. 7, č. 3, s. 48-52 online.
    článok

    článok

  8. POLIAČIKOVÁ, Eva. Marketing : vybrané kapitoly. Banská Bystrica : BELIANUM, 2017. 141 s. Ekonomická fakulta. ISBN 978-80-557-1231-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  9. KITA, Jaroslav et al. Marketing. Recenzovali: Ferdinand Daňo, Róbert Štefko. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. 424 s. [28 AH]. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-550-7. [Počet ex. : 27, z toho voľných 1, prezenčne 3]
  10. KUPKOVIČOVÁ, Patrícia. Aplikácia inovatívneho marketingu v podmienkach rurálneho maloobchodu. In MERKÚR 2016. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4324-8, s. [1-9] CD-ROM.
    článok

    článok