Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 55  
Vaša otázka: Heslá = "marketing regionálny"
  1. GEMBICKÁ, Eva. Aktuálne možnosti spolupráce pre výrobcov regionálnych produktov so zameraním na značku Regionálny produkt Podpoľanie. In Geografické informácie : časopis Katedry geografie, geoinformatiky a regionálneho rozvoja FPVaI UKF v Nitre. - Nitra : Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre, 2023. ISSN 1337-9453, 2023, roč. 27, č. 1, s. 22-38.
    článok

    článok

  2. WEISS, Erik - ČULKOVÁ, Katarína. Návrh produktov cestovného ruchu Dolného Zemplína s cieľom zvýšenia návštevnosti. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XII.. International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XII. (2020) : Reviewed Proceeding of Posts from an 12. International Scientific Conference, September 16th – 18th, 2020 (Košice-Rajecké Teplice, Slovensko). - Košice : KKM PHF, 2020. ISBN 978-80-225-4772-7, s. 25-30 online.
    článok

    článok

  3. SCHULZE, Susanne. Standortmarketing als Instrument der Unternehmensführung und die Wirkung von Großereignissen. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4536-5, s. 937-945 online. VEGA 1/0100/13 (50%), I-15-102-00 (50%).
    článok

    článok

  4. RAJČÁK, Milan. Je marketingová komunikácia slovenských krajov s verejnosťou postačujúca? In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016. ISBN 978-80-8105-839-4, s. 345-352 online.
    článok

    článok

  5. KRNÁČOVÁ, Paulína - HYKISCHOVÁ, Katarína. Podpora predaja regionálnych produktov na Slovensku. In Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2016 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4260-9, s. 26-41 CD-ROM. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    článok

    článok

  6. ORGONÁŠ, Jozef. Marketingom pre úspech v spoločnom podnikaní v turizme. In Rozvoj regiónu, propagácia kultúry, mládeže, športu, tradícií a cezhraničnej spolupráce. odborná konferencia. Rozvoj regiónu, propagácia kultúry, mládeže, športu, tradícií a cezhraničnej spolupráce : zborník z odbornej konferencie 1. workshopu: Šamorín- Čilistov, 1. októbra. 2015. - Šamorín- Čilistov : Združenie regionálneho rozvoja cestovného ruchu a ŠK Kormorán, 2015, s. 12-19.
    článok

    článok

  7. KABUS, Judyta. Marketing in Tourism. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2015. ISSN 2464-6733, 2015, vol. 5, no. 1, pp. 34-37.
    článok

    článok

  8. Tourists' behaviors and evaluations. Edited by: Arch G. Woodside, Metin Kozak. Bingley : Emerald, 2014. xv, 133 s. Advances in culture, tourism and hospitality research, Volume 9. ISBN 978-1-78441-172-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. MAJTÁN, Štefan - SPIŠIAKOVÁ, Mária. Marketingová komunikácia miest a obcí a nástroje komunikačného mixu. In Trendy v podnikání 2013 : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : Plzeň, 14. - 15. listopadu 2013. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2013. ISBN 978-80-261-0321-9, s. [1-6] CD-ROM. VEGA 1/0100/13.
    článok

    článok

  10. RENTKOVÁ, Katarína - KLAČANSKÁ, Petronela. Krajinné výstavy ako marketingový nástroj zameraný na rozvoj regiónov. In V. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná 9. listopadu 2012. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, [2012]. ISBN 978-80-7248-800-1, s. [1-10].
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.