Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 50  
Vaša otázka: Heslá = "marketing sieťový"
  1. DIEDRICH, Marcus. Everyday Internet Use. How do End Users Use the Mobile Internet? In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944, 2018, roč. 13, č. 1, s. 21-29.
    článok

    článok

  2. HOJDIK, Vladimír - ŠLOSÁR, Róbert. Characteristics of selected online marketing metrics. - Registrovaný: Web of Science. In EDAMBA 2017 : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines. International scientific conference. EDAMBA 2017 : conference proceedings : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines : [20th] international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 4 - 6 april 2017. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4429-0, pp. 165-174 online. VEGA 1/0546/15.
    článok

    článok

  3. Godišnik. Tom 87, 2015. Varna : Ikonomičeski universitet, 2016. 418 s. ISSN 0861-6752. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. SOCHA, Luboš et al. The concept of multi-level marketing. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business. International scientific conference. Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 4th international scientific conference : october 20 - 21, 2016, Košice, Slovak Republic. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016. ISBN 978-80-225-4293-7, s. 218-226 online.
    článok

    článok

  5. ORFÁNUS, Dominik. Pomohli kluby chudnutia. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2015. ISSN 1335-0684, 29. januára 2015, roč. 25, č. 4, s. 36-37.
    článok

    článok

  6. GRANČIČOVÁ, Katarína - HRUŠOVSKÁ, Dana. Tradičné nástroje verzus nové formy a trendy v marketingovej komunikácii podnikov na Slovensku. In Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. - Plzeň : Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni, 2015. ISSN 1805-0603, 2015, č. 1, s. 3-12 online. VEGA 1/0100/13.
    článok

    článok

  7. KMEŤOVÁ, Lenka. Marketing 3.0 : kreativita, inovácie a pochopenie "duše" zákazníka. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2013, 2013, roč. 5, č. 9, s. 54-55.
    článok

    článok

  8. ŠKUTKOVÁ, Jana. Keď to na webe viazne. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151, 2012, č. 3, s. 52-53.
    článok

    článok

  9. MOLNÁROVÁ, Bronislava. Priveľa dát, primálo zdravého rozumu. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151, 2012, č. 8, s. 54-57.
    článok

    článok

  10. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Marketing na sociálnych sieťach: účinný prostriedok v časoch hospodárskej krízy. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 470-483. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.