Výsledky vyhľadávania
- DIEDRICH, Marcus. Everyday Internet Use. How do End Users Use the Mobile Internet? In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944, 2018, roč. 13, č. 1, s. 21-29.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 119.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení - HOJDIK, Vladimír - ŠLOSÁR, Róbert. Characteristics of selected online marketing metrics. - Registrovaný: Web of Science. In EDAMBA 2017 : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines. International scientific conference. EDAMBA 2017 : conference proceedings : knowledge and skills for sustainable development: the role of economics, business, management and related disciplines : [20th] international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 4 - 6 april 2017. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4429-0, pp. 165-174 online. VEGA 1/0546/15. 1/0546/15, VEGA, Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 534.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení - SOCHA, Luboš et al. The concept of multi-level marketing. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business. International scientific conference. Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 4th international scientific conference : october 20 - 21, 2016, Košice, Slovak Republic. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016. ISBN 978-80-225-4293-7, s. 218-226 online.
- Godišnik. Tom 87, 2015. Varna : Ikonomičeski universitet, 2016. 418 s. ISSN 0861-6752. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- ORFÁNUS, Dominik. Pomohli kluby chudnutia. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2015. ISSN 1335-0684, 29. januára 2015, roč. 25, č. 4, s. 36-37.
- GRANČIČOVÁ, Katarína - HRUŠOVSKÁ, Dana. Tradičné nástroje verzus nové formy a trendy v marketingovej komunikácii podnikov na Slovensku. In Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. - Plzeň : Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni, 2015. ISSN 1805-0603, 2015, č. 1, s. 3-12 online. VEGA 1/0100/13. 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 444.6 KB verejne dostupné - KMEŤOVÁ, Lenka. Marketing 3.0 : kreativita, inovácie a pochopenie "duše" zákazníka. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2013, 2013, roč. 5, č. 9, s. 54-55.
- LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Marketing na sociálnych sieťach: účinný prostriedok v časoch hospodárskej krízy. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 470-483. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
- SKIRČÁK, Michal - PÓLYA, Attila. Ponuka last minute v prostredí internetu. In Študentská vedecká odborná činnosť Obchodnej fakulty 2012 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3533-5, s. [1-4].
- HUDÁK, Matej. E-služby v podmienkach Slovenskej republiky. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód III. (2012) : zborník príspevkov z III. medzinárodnej vedeckej konferencie : 12. - 13. 4. 2012 Košice, Slovenská republika. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3440-6, s. 43-48.