Výsledky vyhľadávania

  1. ŠIPOLDOVÁ, Romana. Using Cost-Sensitive Predictive Modeling in Digital Marketing. In EDAMBA 2019. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2019 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4704-8, pp. 494-503 online.
    článok

    článok

  2. EDAMBA 2019. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2019 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : Empowering Actions to Achieve Global Goals: Implications for Economics, Business, Management and Related Disciplines : Conference Proceedings. Editors: Andrea Petianová, Paula Puškárová ; reviewers: Mária Antalová, Peter Árendáš, Peter Badura... [et al.]. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 555 s. [27,75 AH]. Dostupné na : <https://edamba.euba.sk/www_write/files/archive/edamba2019_proceedings.pdf> ISBN 978-80-225-4704-8.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. BUTORACOVÁ-ŠINDLERYOVÁ, Ivana - HOGHOVÁ, Kristína. Brand Marketing of Regional Products – A Potential Strategic Management Tool in Regional Development. In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. ISSN 1338-130X, 2020, vol. 11, no. 1, pp. 164-185.
    článok

    článok

  4. JESENSKÝ, Daniel - VOZNÍKOVÁ, Andrea. Význam POP médií roste, říká POPAI CE a Nielsen. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622, 2020, roč. 30, č. 1, s. 10-11.
    článok

    článok

  5. PÁTÍK, Ladislav. Současná role marketingové komunikace jako nástroje strategického marketingu. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622, 2020, roč. 30, č. 1, s. 18-19.
    článok

    článok

  6. LAUKO, Peter. Aký obal predáva. In Goodwill : magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2020. ISSN 1337-9798, 2020, roč. 12, č. Jar/Spring, s. 55.
    článok

    článok

  7. HILL, Charles W.L. - HULT, G. Tomas M. Global Business Today. 11th Edition. New York : McGraw-Hill Education, 2020. 530 s. ISBN 978-1-260-56581-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. KVASNOVÁ, Diana. Činnosť miestnych akčných skupín v cestovnom ruchu na Slovensku. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2020. ISSN 0139-8660, 2020, roč. 53, č. 1, s. 15-22.
    článok

    článok

  9. Zmyslový marketing. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2020. ISSN 1337-0545, 2020, roč. 14, č. jar, s. 64-65.
    článok

    článok

  10. STANKOVÁ, Monika. The Comparative Analysis of Social Media Platforms to Identify a Competitive Advantage of Tiktok. In International Journal of Arts and Commerce. - Birmingham : Centre for Enhancing Knowledge. ISSN 1929-7106, 2020, vol. 9, no. 5, pp. 15-24 online.
    článok

    článok