Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Heslá = "motely"
  1. ORIEŠKA, Ján - SMUTNÁ, Eva. Inovácie služieb ubytovacích zariadení hotelového typu v Slovenskej republike. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2013. ISSN 0139-8660, 2013, roč. 46, č. 1, s. 4-14.
    článok

    článok

  2. STAŇO, Roman. Segmentácia dopytu v hotelierstve. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 577-579.
    článok

    článok

  3. BUČEKOVÁ, Ingrid. Model lokalizácie hotelov na území veľkých miest na príklade Bratislavy. In Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2001. ISSN 0139-8660, 2001, roč. 34, č. 1, s. 17-27.
    článok

    článok

  4. Základné ukazovatele za ubytovacie zariadenia cestovného ruchu SR za 1. polrok 1998. Bratislava : Štatistický úrad Slovenskej republiky, 1998. 63 s. Vnútorný obchod a služby. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. WESTERBARKEY, Peter. Methoden zur Messung und Beeinflussung der Dienstleistungsqualität : Feedback- und Anreizsysteme in Beherbergungsunternehmen. Wiesbaden : Deutscher Universitäts Verlag, 1996. 347 s. Gabler Edition Wissenschaft. ISBN 3-8244-6310-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  6. JEFFERIES, Jack P. Understanding hospitality law. 3rd ed. Lansing : Educational Institute of the American Hotel & Motel Association, 1995. xvi, 488 s. ISBN 0-86612-090-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. BULL, Adrian. The Economics of travel and tourism. 2. ed. Melbourne : Longman, 1995. 267 s. ISBN 0-582-80731-X. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  8. LUNDBERG, Donald E. The Hotel and restaurant business. 66. ed. New York : John Wiley and Sons, 1994. 374 s. ISBN 0-471-28508-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.