Výsledky vyhľadávania

  1. KUSÁ, Alena - ZAUŠKOVÁ, Anna - ČÁBYOVÁ, Ľudmila. Effect of Marketing Communication on Consumer Preferences and Purchasing Decisions. In AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2020. ISSN 2464-6733, 2020, vol. 10, no. 1, pp. 150-155.
    článok

    článok

  2. SVATOŠOVÁ, Veronika. The Importance of Online Shopping Behavior in the Strategic Management of E-Commerce Competitiveness. In Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2020. ISSN 1804-1728, 2020, no. 4, s. 143-160.
    článok

    článok

  3. Pravdepodobný víťaz krízy sa volá eCommerce : bezpečný virtuálny obchod. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1339-2433, 2020, roč. 12, č. 3-4, s. 65-67.
    článok

    článok

  4. MANOVÁ, Eva - NOVOTNÝ, Marcel. Elektronický obchod z pohľadu dane z príjmov. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XI. (2020). medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XI. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie, 10.-12.6.2020, Košice. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2020. ISBN 978-80-225-4747-5, s. 85-92.
    článok

    článok

  5. CORONIČOVÁ HURAJOVÁ, Jana - PACHTA, Miloš. Ecommerce and the Pandemic of Covid-19. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XI. (2020). medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XI. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie, 10.-12.6.2020, Košice. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2020. ISBN 978-80-225-4747-5, pp. 34-39.
    článok

    článok

  6. PETROVČIKOVÁ, Katarína - LIESKOVSKÁ, Vanda - DUDÁŠ-PAJERSKÁ, Erika. New Marketing Trends in Retailing. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XII.. medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XII. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 12. medzinárodnej vedeckej konferencie, 07.-09.10.2020, (Košice, Slovensko). - Košice : KKM PHF, 2020. ISBN 978-80-225-4773-4, s. 77-86 online.
    článok

    článok

  7. PÓLYA, Attila - HÁZELOVÁ, Petra. Možnosti nákupu prostredníctvom mobilného telefónu na Slovensku. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2019. ISSN 2453-9988, 2019, roč. 11, č. 1, s. 102-109 online.
    článok

    článok

  8. Elektronické obstarávanie dnes. In Goodwill : magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2019. ISSN 1337-9798, 2019, roč. 11, č. Jeseň/Autumn, s. 46.
    článok

    článok

  9. ČAKANOVÁ, Lucia et al. Research of Shopping Preferences, Factors and Habits at Impulsive Purchasing in Physical and Virtual World. In Wissenschaft und Forschung 2019 : Digitalisierung in Lehre und Management. - Berlin : uni-edition, 2019. ISBN 978-3-947208-11-1, s. 375-390. APVV-15-0511.
    článok

    článok

  10. KUCHTA, Martin. Trendy výdavkov investovaných do internetového mediálneho priestoru na Slovenskom trhu. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2019 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4689-8, s. 15-20 online.
    článok

    článok