Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 88  
Vaša otázka: Heslá = "nákup elektronický"
  1. BRUMĂ, Ioan-Sebastian et al. Does the Payment Method Matter in Online Shopping Behaviour? Study on the Romanian Market of Vegetables during the Pandemic Crisis. In Agricultural Economics : An international open access peer-reviewed journal published by the Czech Academy of Agricultural Sciences and financed by the Ministry of Agriculture of the Czech Republic. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2024. ISSN 0139-570X, 2024, vol. 70, no. 1, pp. 34-47.
    článok

    článok

  2. ALENOVÁ, Gabriela. Ošiaľ pred vianocami zaťažil planétu. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 1, s. 22-23.
    článok

    článok

  3. VOKOUNOVÁ, Dana. Typology of Generation Z in Terms of the Use of Digital Technologies. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5064-2, pp. 278-289. VEGA 1/0505/22.
    článok

    článok

  4. PENCARELLI, Tonino - SKERHAKOVA, Veronika - TIRPÁK, Denis. Factors Affecting the Frequency of Online Shopping of Young Consumers in the Post-covid-19 Era. In Journal of Management and Business : Research and Practice. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2023. ISSN 1339-9381, 2023, vol. 15, no. 1, s. [1-7].
    článok

    článok

  5. KAPITÁN, Peter. Online nákupy ponúkajú kvantá možností. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 11-12, č. 74, (2023.
    článok

    článok

  6. MICHALICA, Jakub - KATKOVČIN, Maroš. Možnosti využívania elektronického trhoviska (EKS) - praktické aspekty. In Verejné obstarávanie - právo a prax : odborný dvojmesačník. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2023. ISSN 1339-5963, 2023, roč. 10, č. 4, s. 2-4.
    článok

    článok

  7. SVATOŠOVÁ, Veronika. Changes in Online Shopping Behavior in the Czech Republic During the COVID-19 Crisis. In Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2022. ISSN 1804-1728, 2022, no. 1, pp. 155-175.
    článok

    článok

  8. SKÝPALOVÁ, Miroslava. The Influence of Behavioural Effects on the Slovak Online Customer by Gender. In 27th RSEP International Conference on Economics, Finance & Business. 27th RSEP International Conference on Economics, Finance & Business : Conference Proceedings / Full Papers, 8-9 September 2022 Madrid, Spain. - Ankara : BC Publishing, 2022. ISBN 978-605-73146-3-5, pp. 148-154. VEGA 1/0239/19.
    článok

    článok

  9. ČERNÝ, Matej - HANÁK, Róbert. Factors Affecting Purchasing Decisions on the Internet. In IBIMA Computer Science Conference. Business Success and Innovation Management: A 2025 Vision to Sustain Economic Development During Global Crisis (IBIMA) : Proceedings of the 40th International Business Information Management Association Conference, 23-24 November 2022, Seville, Spain. - Norristown : International Business Information Management Association, 2022. ISBN 979-8-9867719-0-8. ISSN 2767-9640, pp. 261-272. KEGA 016EU-4/2021.
    článok

    článok

  10. RUDÝ, Stanislav. Megatrendy v riadení priemyselu 4.0 a nákupu 4.0 v malých a stredných podnikoch (msp). In Innovation, Development and Economic Aspect in the Management of SME I. : elektronický zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISBN 978-80-225-5001-7, s. 151.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.