Výsledky vyhľadávania

  1. HALUZA, Ivan. Tatranský čaj naberá na disciplíne. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 26. januára 2017, roč. 27, č. 4, s. 38-41.
    článok

    článok


  2. Zrada zrodila legendu. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008, 2017, roč. 22, č. 2, s. 7.
    článok

    článok


  3. Slnko vždy vyženie predaje nápojov nahor. In Systémy logistiky. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2017. ISSN [nemá], september-október 2017, roč. 13, č. 68, s. 14-16.
    článok

    článok


  4. MIKULCOVÁ, Katarína. Pri pití na sezónu nehľadíme. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008, 2017, roč. 22, č. 1, s. 14-15.
    článok

    článok


  5. MIŠÍKOVÁ, Veronika. Jarka: Študenti v potravinách nemíňajú veľké sumy. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2017. ISSN 1805-0549, 3-4/2017, č. 34, s. 38-39.
    článok

    článok


  6. MRUKVIOVÁ TOMIOVÁ, Sandra. Alkohol na pracovisku - kontrola zamestnávateľom. In Práce a mzdy bez chýb, pokút a penále. - Žilina : Poradca, 2017. ISSN 1337-060X, 2017, roč. 12, č. 9, s. 67-69.
    článok

    článok


  7. HALASOVÁ, Henrieta. Vypijem - priberiem? In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008, 2017, roč. 22, č. 2, s. 18.
    článok

    článok


  8. HALASOVÁ, Henrieta. Ako whisky vyletela z hniezda. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008, 2017, roč. 22, č. 5, s. 24.
    článok

    článok


  9. KLÍMOVÁ, Monika. Specifika čínské klientely v hotelnictví a cestovním ruchu České republiky. In Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu [elektronický zdroj]. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2016. ISSN 1804-252X, červenec 2016, roč. 7, č. 1, s. 35-43.
    článok

    článok


  10. MIŠÚNOVÁ HUDÁKOVÁ, Ivana. Jablčnô, s.r.o. - jablkový mušt je po novom cider. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4327-9, s. 88-90. VEGA 1/0019/15.
    článok

    článok