Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 119  
Vaša otázka: Heslá = "obrat maloobchodný"
  1. KMEŤKO, Miroslav. Tržby v maloobchode v USA ako benchmark pre odhadnutie budúcich tržieb maloobchodných spoločností. In Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4763-5, s. 282-289 online. VEGA 1/0462/19.
    článok

    článok

  2. Čaká nás cenový striptíz. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008, 2017, roč. 22, č. 1, s. 7-9.
    článok

    článok

  3. MIŠÍKOVÁ, Veronika. Predajne na vidieku? Čistá charita! In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2017. ISSN 1805-0549, 3-4/2017, č. 34, s. 26-28.
    článok

    článok

  4. ŠÚBERTOVÁ, Elena. Podnikanie spotrebných družstiev a nové trendy v družstevnom obchode na Slovensku. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2015 : zborník vedeckých prác pri príležitosti 75. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4280-7, s. [1-10] CD-ROM. VEGA 1/0709/15.
    článok

    článok

  5. VALÁŠKOVÁ, Katarína. Analýza podnikových aktivít vybraných obchodných zariadení z pohľadu spotrebiteľskej politiky. In Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2014. ISSN 1337-0839, 2014, roč. 8, č. 2, s. 7-19.
    článok

    článok

  6. LUKÁČOVÁ, Dana. Súčasné trendy v maloobchode. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2014. Medzinárodná vedecká konferencia. Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2014 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 18. 9. 2014 Senec. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3946-3, s. 74-78 CD-ROM. KEGA 017EU-4/2013. 017EU-4/2013, KEGA, Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí.
    článok

    článok

  7. HRDLIČKOVÁ, Veronika. H&M - A Leading Fashion & Clothing retailer in European market. In MERKÚR 2014. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2014 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 4 - 5, 2014. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3993-7, pp. 88-97 [CD-ROM]. KEGA 018 EU–4/2014.
    článok

    článok

  8. MIŠÍKOVÁ, Veronika. Motivujte personál, aby predal viac. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2013. ISSN 1805-0549, máj/jún 2013, roč. 3, č. 11, s. 18-19.
    článok

    článok

  9. DRAHOVSKÝ, Ľubomír. Potravinársky obchod má za sebou ďalší ťažký rok. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2013. ISSN 1805-0549, marec/apríl 2013, roč. 3, č. 10, s. 18-19.
    článok

    článok

  10. KISSOVÁ, Jana. Analýza obratu obchodných reťazcov v SR. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3636-3, s. 253-258. VEGA 1/0294/13 (100 percent).
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.