Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 771  
Vaša otázka: Heslá = "pedagogika"
  1. TURZÁK, Tomáš - TELEKOVÁ, Radka. Diagnostické kompetencie učiteľov vo vzťahu k žiakom a ich rodine. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1338-2845, 2025, roč. 6, č. 3, s. 28-32.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené190.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. Separát štatistickej ročenky školstva SR 2024 : súhrnné tabuľky. Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2025. 33 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. PETLÁK, Erich. Diferencované vyučovanie. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1338-2845, 2025, roč. 6, č. 5, s. 2-4.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené148.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. KRAJČÍK DANIŠOVÁ, Sonia - KRAJČOVIČOVÁ, Linda. Bridging Education and Employment: Importance of Soft Skills among Economics Students (A Slovak Study – Part 1/4: Undrestanding Soft Skills in Business Negotiations). In QUAERE 2025. Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference doktorandů a odborných asistentů. QUAERE 2025 : recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů, 14. - 16. července 2025, Hradec Králové, Česká republika, roč. XV. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2025. ISBN 978-80-87952-42-9, pp. 571-578. KEGA 040EU-4/2024.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené1 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. RAKOVSKÁ, Eva. AI očami študentov alebo je AI iba ML a LLM? In Otvorený softvér vo vzdelávaní, výskume a v IT riešeniach. medzinárodná konferencia. Otvorený softvér vo vzdelávaní, výskume a v IT riešeniach : Zborník príspevkov medzinárodnej konferencie OSSConf 2025. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2025. ISBN 978-80-554-2209-1, s. 177-178.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené142.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  6. ROXÅ, Torgny et al. Entangled in Context: Addressing Academic Development and Choice Architecture. - Registrovaný: Scopus. In International Journal for Academic Development. - Abingdon : Taylor & Francis. ISSN 1360-144X, 2025, vol. early access, pp. 1-15.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené824.9 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  7. ŠTEFČÍK, Jozef. Multidisciplinary Insights into Translation Studies : Paradigm Shifts in the Information Revolution. 1st Edition. Cham : Springer Nature Switzerland, 2025. 293 s. [16,65 AH]. ISBN 978-3-031-87204-4.
    kniha

    kniha

  8. BIELIKOVÁ, Lucia - KUCHAROVÁ, Jana - BLAŠČÍKOVÁ, Andrea. Inšpirácie na vyučovanie náboženstva/náboženskej výchovy v základnej škole so zameraním na rozvoj kompetencií : didaktická príručka. Recenzenti: Marek Wiesenganger, Juraj Skřivánek. 1. vydanie. Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2025. 63 s. [3,202 AH]. KEGA 020UKF-4/2023. ISBN 978-80-558-2309-6.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF14.6 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  9. VANKOVÁ, Katarína. Korene zážitkovej pedagogiky. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2024. ISSN 1338-2845, 2024, roč. 5, č. 2, s. 27-29.
    článok

    článok

  10. MATULOVÁ JURÍKOVÁ, Zdenka. Sociálny pedagóg. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2024. ISSN 1338-2845, 2024, roč. 5, č. 4, s. 30-32.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.