Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 160  
Vaša otázka: Heslá = "pivo"
  1. BOBÁKOVÁ, Hanne-Lore - KARPETA, Janusz. Creation of Cultural Values in Communication as a Challenge for Czech Beer Brands. In Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2023. ISSN 1212-415X, 2023, roč. 23, č. 1, s. 5-18.
    článok

    článok

  2. KAPITÁN, Peter. Pivný svet horkne. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 71, (2023.
    článok

    článok

  3. KAPITÁN, Peter. Vratné fľaše sú späť. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 65, (2022.
    článok

    článok

  4. KAPITÁN, Peter. Pivári sa spoliehajú na horkosť. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2021. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 59, (2021.
    článok

    článok

  5. PRÁT, Šárka. Taxation on Consumption in the Czech Republic: Alcohol, Beer, and Wine. In 4Liberty.eu Review. - Lodz : Fundacja.Industrial, 2020. ISSN 2391-7083, 2020, no. 12, pp. 50-67.
    článok

    článok

  6. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Budúcnosť je v ležiakoch. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2020. ISSN 1805-0549, 5-6/20, č. 53, (2020.
    článok

    článok

  7. TOMAN, Pavel. Pivo je tradiční, logistika moderní. In Logistika. - Praha : Economia, 2020. ISSN 1211-0957, 2020, roč. 26, č. 6, s. 13-15.
    článok

    článok

  8. HUBIČKA, Filip. Sklad v Krušovicích zlevní rozvoz piva. In Logistika. - Praha : Economia, 2020. ISSN 1211-0957, 2020, roč. 26, č. 10, s. 30-31.
    článok

    článok

  9. KRNÁČOVÁ, Paulína - JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Tovaroznalectvo potravinárskeho tovaru : praktikum. Recenzenti: Alica Lacková, Igor Kačeňák, Vanda Rogovská. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 183 s. [9,15 AH]. ISBN 978-80-225-4695-9.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  10. PETRÁŠOVÁ, Michaela. Pozeráme sa skôr na kvalitu než na cenu. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 2, s. 18-20.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.