Výsledky vyhľadávania

  1. Kde sa pivo varí... In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 1, s. 23.
    článok

    článok

  2. PETRÁŠOVÁ, Michaela. Pozeráme sa skôr na kvalitu než na cenu. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 2, s. 18-20.
    článok

    článok

  3. HRICKOVÁ, Yka. Írsky turizmus funguje ako hodinky. Čím nás môže inšpirovať? In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2019. ISSN 1337-0545, 2019, roč. 13, č. jar, s. 72-76.
    článok

    článok

  4. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Pivu pomáhajú nealko radlery. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2019. ISSN 1805-0549, 5-6/19, č. 47, (2019.
    článok

    článok

  5. HALASOVÁ, Henrieta. Slováci fandia radlerom. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 4, s. 14-15.
    článok

    článok

  6. TOMAN, Pavel. Nové choutky mění logistiku piva. In Logistika. - Praha : Economia, 2018. ISSN 1211-0957, 2018, roč. 24, č. 9, s. 46-49.
    článok

    článok

  7. GRISÁKOVÁ, Nora - HICOVÁ, Lea. Citlivosť dopytu a jeho vplyv na rozhodovanie firmy. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 2454-1028, 2018, roč. 15, č. 3, s. 21-32 online. VEGA 1/0876/17.
    článok

    článok

  8. PALUŠOVÁ, Daniela. Pivo ako životný štýl, alebo reštauračné pivovary sú v kurze. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2018. ISSN 1337-0545, 2018, roč. 12, č. leto, s. 86-90.
    článok

    článok

  9. NOVOTNÝ, Radek. Nápojáři jdou na koleje. In Logistika. - Praha : Economia, 2018. ISSN 1211-0957, 2018, roč. 24, č. 10, s. 40-41.
    článok

    článok

  10. LIESKOVSKÁ, Vanda. Integrovaná marketingová komunikácia v maloobchode. In Management integrované marketingové a podnikové komunikace. - Praha : Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, 2018. ISBN 978-80-86747-48-4, s. 33-69 [1,8 AH].
    článok

    článok