Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 170  
Vaša otázka: Heslá = "plán marketingový"
  1. SMITH, Nick - HEATON, Jane. The Ultimate Digital Marketing Book : Succeed at SEO and Search, Master Mobile Marketing, Get to Grips with Content Marketing. 1st Edition. [Abingdon] : Teach Yourself, 2023. 491 s. ISBN 978-1-473-68841-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. PETRÁŠOVÁ, Michaela. Obchodníci sa pripravujú na rast. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 1, s. 20-22.
    článok

    článok

  3. WEISS, Roland - ZUZIK, Jozef. Vybrané state z finančného manažmentu a marketingu. Recenzenti: Adriana Csikósová, Michal Tkáč ml. 1. vydanie. Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2021. 185 s. [9,6 AH]. ISBN 978-80-553-3821-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  4. TERZI, Erkan. Behavioral Marketing : Destroy the Marketing Kingdom in the New Century. [Istanbul] : Erkan Terzi, 2021. 234 s. ISBN 9798538800766. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. RYAN, Damian. Understanding Digital Marketing : A Complete Guide to Engaging Customers and Implementing Successful Digital Campaigns. 5th Edition. London : Kogan Page, 2021. 426 s. ISBN 978-1-78966-601-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. KRNÁČOVÁ, Paulína - JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Tovaroznalectvo potravinárskeho tovaru : zadania na cvičenia. Recenzentky: Alica Lacková, Vanda Rogovská. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 92 s. [3,88 AH]. ISBN 978-80-225-4696-6. [Počet ex. : 12, z toho voľných 10, prezenčne 2]
  7. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Nestle in da hood, Jelly Sweets. In Best Interdisciplinarity-Enhancing Practices at Higher Education Institutions. - Lublin : DT.Uni., 2018, pp. 139-143 online.
    článok

    článok

  8. BARTOŠ, Adam - GRISÁKOVÁ, Nora. Využívanie vybranej marketingovej činnosti v súbore výrobných družstiev. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 2454-1028, 2018, roč. 15, č. 2, s. 53-64 online. VEGA 1/0368/18.
    článok

    článok

  9. KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2. přepracované a rozšířené vydání. Praha : GRADA, 2018. 285 s. ISBN 978-80-247-5869-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  10. KITA, Jaroslav. Nákup a predaj : obchodné funkcie priemyselných podnikov. Recenzovali: Miroslava Szarková, Viera Čihovská. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. 232 s. [10,75 AH]. Ekonómia. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-80-8168-552-1. [Počet ex. : 16, z toho voľných 12, prezenčne 4]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.