Výsledky vyhľadávania

  1. MALACHOVSKÝ, Andrej. Zázrak za humnami. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2018. ISSN 1337-0545, 2018, roč. 12, č. jar, s. 50-55.
    článok

    článok


  2. Slovenským výrobkom ide karta. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008, 2018, roč. 23, č. 2, s. 16.
    článok

    článok


  3. OECD Tourism Trends and Policies 2018. Paris : OECD, 2018. 375 s. OECD Tourism Trends and Policies. Dostupné na : <https://www.oecd-ilibrary.org/urban-rural-and-regional-development/oecd-tourism-trends-and-policies-2018/summary/english_8fba5a92-en?parentId=http%3A%2F%2Finstance.metastore.ingenta.com%2Fcontent%2Fpublication%2Ftour-2018-en> ISBN 978-92-64-28738-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  4. MATWIJ, Erika. Postavenie rodinných firiem by mala upraviť legislatíva. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2018. ISSN 1339-2433, 2018, roč. 10, č. 5, s. 8-9.
    článok

    článok


  5. BEŇOVÁ, Elena - JARASHINSKAJA, Oksana - DUBROVINA, Nadiya. Entrepreneurship development in Slovakia: progress, challenges and. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2017. ISSN 1337-2955, april 2017, roč. 13, č. 1, s. 66-75.
    článok

    článok


  6. DANAJOVIČOVÁ, Katarína. Príspevok na samostatnú zárobkovú činnosť. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1335-0897, 2017, roč. 22, č. 1, s. 122-130.
    článok

    článok


  7. ZÁLEŽÁKOVÁ, Eliška. Rozvoj a podpora startupov. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Handlová - Ráztočno, Slovensko, 17.-18.5.2017 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4422-1, s. 1145-1153 CD-ROM. VEGA 1/0019/15.
    článok

    článok


  8. SLIACKY, Peter - JACKO, Tomáš - MUSA, Hussam. The Use of non-repayable financial contributions by small and medium-sized enterprises in Slovakia. In Public economics and administration 2017. International scientific conference. Public economics and administration 2017 : proceedings of the 12th international scientific conference : 12th - 13th september 2017, Ostrava, Czech Republic [elektronický zdroj]. - Ostrava : VŠB - Technical University of Ostrava, 2017. ISBN 978-80-248-4131-1. ISSN 1805-9104, pp. 283-289 online. VEGA 1/0965/15.
    článok

    článok


  9. MUSA, Hussam - SLIACKY, Peter. Kľúčové faktory využívania finančnej podpory malých a stredných podnikov na Slovensku. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2017. ISSN 1335-7069, 2017, roč. 18, č. 1, s. 22-30.
    článok

    článok


  10. ĎAĎO, Jaroslav et al. Etnocentricky zamerané marketingové stratégie. Recenzenti: Jaroslav Kita, Zdenka Musová. 1. vyd. Banská Bystrica : BELIANUM, 2017. 245 s. Studia oeconomica, 56. VEGA 1/1351/1. ISBN 978-80-557-1203-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]