Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 18  
Vaša otázka: Heslá = "politika sortimentná"
  1. KNOŠKOVÁ, Ľubica. Challenges in Environmental of Electrical Appliances: Consumer Perception of Environmentally-friendly Products and Appliance Testing for Energy Label Accuracy. In Towaroznawcze Problemy Jakości. - Radom : University of Technology and Humanities in Radom. ISSN 1733-747X, 2016, no. 4, pp. 29-42. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    článok

    článok

  2. ROGOVSKÁ, Vanda. Trendy v potravinárskom priemysle. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493, 2016, roč. 9, č. 34, s. 202-210. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    článok

    článok

  3. HANZLÍČEK, Lukáš. Uplatňovanie sortimentnej politiky v maloobchode : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2016. 138 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  4. HANZLÍČEK, Lukáš. Sortimentná politika v maloobchode a jej uplatňovanie vo vybranej spoločnosti. In MERKÚR 2015. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4179-4, s. 97-106 CD-ROM. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    článok

    článok

  5. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka - PAZÚRIKOVÁ, Veronika. Tradičné a regionálne potraviny: znalosť ich označovania spotrebiteľmi. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 28, s. 520-536. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    článok

    článok

  6. HRDLIČKOVÁ, Veronika. Konkurencia v odvetví predaja módnych odevov v prostredí európskeho trhu. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2014. Medzinárodná vedecká konferencia. Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2014 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 18. 9. 2014 Senec. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3946-3, s. 40-48 CD-ROM. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    článok

    článok

  7. OLEŠ, Peter. Produktová stratégia podniku Oxymat – Slovakia s.r.o. In ČasOpis : študentský odborný časopis. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2013. ISSN 1337-9593, 2013, roč. 8, č. 19, s. 92-107.
    článok

    článok

  8. MIŠÍK, Martin. 7 krokov k úspešnému predaju. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151, 2012, č. 1, s. 54-55.
    článok

    článok

  9. STAŇO, Roman. Produkt v hotelierstve. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3, s. 1-4.
    článok

    článok

  10. KOŠÚTOVÁ, Tatiana - KRISTOVÁ, Ľudmila. Princípy spoločenskej zodpovednosti v produktovej politike. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 15, s. 401-407.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.