Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 41  
Vaša otázka: Heslá = "politika výrobková"
  1. MACHKOVÁ, Hana - MACHEK, Martin. Mezinárodní marketing : strategické trendy a příklady z praxe. 5. vydání. Praha : Grada Publishing, 2021. 208 s. ISBN 978-80-271-3006-1. [Počet ex. : 6, z toho voľných 1, prezenčne 4, dĺžka fronty rezervácií 1]
  2. LIESKOVSKÁ, Vanda - PETROVČIKOVÁ, Katarína. COVID-19 v kontexte produktovej politiky. In Riešené projekty - vedecké problémy. Riešené projekty - vedecké problémy : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2020. ISBN 978-80-225-4745-1, s. 38-42 CD-ROM. VEGA 1/0376/17.
    článok

    článok

  3. MACHKOVÁ, Hana. Mezinárodní marketing : strategické trendy a příklady z praxe. 4. vyd. Praha : Grada Publishing, 2015. 194 s. Expert. ISBN 978-80-247-5366-9. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  4. MLÁKAY, Jozef. Dizajn a inovácia produktov. In Inovácie v podnikateľskom prostredí 2015 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4224-1, s. 81-85 CD-ROM. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    článok

    článok

  5. GUBOVÁ, Klaudia. Environmentálny profil výrobku - ekodizajn. In Procesný manažment v rozvoji podnikov na Slovensku - III : zborník príspevkov z vedeckého seminára Katedry manažmentu výroby a logistiky (pri príležitosti Týždňa vedy) : Bratislava, [11. november 2013]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3814-5, s. [34-42] CD-ROM.
    článok

    článok

  6. MLÁKAY, Jozef. Zviditeľnenie firiem využívaním dizajnu. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 19. 9. 2013 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3737-7, s. 91-95 CD-ROM. KEGA 017EU-4/2013. 017EU-4/2013, KEGA, Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí.
    článok

    článok

  7. OSUSKÁ, Lenka - KNOŠKOVÁ, Ľubica. Dizajn ako konkurenčná výhoda firmy Rona a zvyšovanie povedomia o značke. In Študentská vedecká odborná činnosť Obchodnej fakulty 2012 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3533-5, s. [1-8]. KEGA 024EU-4/2012.
    článok

    článok

  8. Branding, including : corporate identity, brand equity, private brand, brand management, genericized trademark, naming rights, luxury good, store brand, british airways ethnic liveries, umbrella brand, web 2.0, brand strength analysis, brandable software. [S.l.] : [s.n.], [2011]. Hephaestus Books. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. LIESKOVSKÁ, Vanda et al. Bioprodukty ako súčasť produktovej politiky. In Špecifiká regionálneho a neziskového marketingu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie: Nové trendy v marketingu: dôsledky hospodárskej krízy - výzva pre marketing. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-217-0, s. 89-94. APVV Slovensko-Poľsko 0040-09.
    článok

    článok

  10. VAN LAETHEM, Nathalie - MORAN, Stéphanie. La boîte a outils du chef de produit. Paris : DUNOD, 2010. 190 s. ISBN 978-2-10-054390-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.