Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 22  
Vaša otázka: Heslá = "politika výrobná"
  1. Production Transformation Policy Review of Colombia : Unleashing Productivity. Paris : OECD ; Vienna : UNIDO ; New York : UN, 2019. 139 s. OECD Development Pathways. Dostupné na : <https://www.oecd-ilibrary.org/development/production-transformation-policy-review-of-colombia_9789264312289-en> ISBN 978-92-64-31227-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. LUKÁČ, Jozef - PODLASOVÁ, Anežka. Problematika plánovaného zastarávania ako súčasný trend výrobnej politiky podnikov. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement VIII. (2018). International Scientific Conference. Reviewed Proceedings of Posts From an VIII. International Scientific Conference. - Košice : KKM PHF EU : KIaJK PHF EU, 2018. ISBN 978-80-225-4604-1, s. 44-54 CD-ROM.
    článok

    článok

  3. Branding, including : corporate identity, brand equity, private brand, brand management, genericized trademark, naming rights, luxury good, store brand, british airways ethnic liveries, umbrella brand, web 2.0, brand strength analysis, brandable software. [S.l.] : [s.n.], [2011]. Hephaestus Books. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. VAN LAETHEM, Nathalie - MORAN, Stéphanie. La boîte a outils du chef de produit. Paris : DUNOD, 2010. 190 s. ISBN 978-2-10-054390-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. Produktová politika v globálnom obchode. Medzinárodná vedecká konferencia. Produktová politika v globálnom obchode : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 30. január 2009. Zborník zostavili: Vojtech Kollár, Ľubica Knošková. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 234 s. VEGA 1/45890/07. ISBN 978-80-225-2746-0. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  6. ORBÁNOVÁ, Darina - VELICHOVÁ, Ľudmila. Vybrané problémy marketingu : (teoretická časť). Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 120 s. 11230100315. ISBN 978-80-225-2586-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  7. ORBÁNOVÁ, Darina - VELICHOVÁ, Ľudmila. Vybrané problémy marketingu : (praktická časť). Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 130 s. ESF 11230100315. ISBN 978-80-225-2585-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  8. GALLOVÁ, Jana. Elektrotechnický priemysel na Slovensku - súčasnosť a perspektívy. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2006. ISSN 1336-7137, 2006, roč. 2, č. Špeciálne vydanie, s. 22-26.
    článok

    článok

  9. KRŠÁKOVÁ, Zuzana. Možnosti aplikácie štandardizácie a diferenciácie v medzinárodnom marketingu. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005. Medzinárodná vedecká konferencia. Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave, 2005. ISBN 80-225-2107-8, s. 388-391.
    článok

    článok

  10. Economic aspects of extended producer responsibility. Paris : OECD, 2004. 296 s. ISBN 92-64-10526-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.