Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Heslá = "potreby toaletné"
  1. DUDEKOVÁ, Alena. Tradičné kozmetické značky na Slovensku. In Inovácie v podnikateľskom prostredí 2015 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4224-1, s. 37-41 CD-ROM. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    článok

    článok

  2. Nové technológie nás vracajú k prírode. In Revue priemyslu : ľudia, manažment a hospodárstvo. - Bratislava : SON MEDIA, 2013. ISSN 1336-9857, máj 2013, roč. 7, č. 5, s. 18-19.
    článok

    článok

  3. HOJEROVÁ, Jarmila. Bezpečnosť kozmetických výrobkov. In Bezpečnosť produktov a ochrana spotrebiteľa : zborník vedeckých statí : Products Safety Congress. - Košice : Euroedu, s. r. o., 2011. ISBN 978-80-969219-6-6, s. 19-25.
    článok

    článok

  4. KOŠŤÁL, Daniel. Krása s pridanou hodnotou. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2002. ISSN 1335-2008, október 2002, roč. 7, č. 10, s. 68-72.
    článok

    článok

  5. Převláda trend ke zdraví a kráse. In Obchodník : časopis pro podnikání a strategii v obchodě. - Praha : Economia, 2001. ISSN 1210-6178, listopad 2001, roč. 9, č. 11, s. 29-30.
    článok

    článok

  6. KOŠŤÁL, Daniel. Farebný svet hygieny. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2001. ISSN 1335-2008, roč. 6, č. október 2001, s. 62-64.
    článok

    článok

  7. KOŠŤÁL, Daniel. Šampóny pod stromček. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2001. ISSN 1335-2008, roč. 6, č. november 2001, s. 62-64.
    článok

    článok

  8. KLÁNOVÁ, Eva. Kosmetika pro každou peněženku. In Moderní obchod : časopis pro úspěch v prodeji. - České a slovenské odborné nakladatelství ; Praha, 2000. ISSN 1210-4094, 2000, č. 7-8, s. 34-35.
    článok

    článok

  9. HINKOVÁ-DIBARBOROVÁ, Andrea. De Miclén : len tradícia nestačí. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1999. ISSN 1335-2008, 1999, č. 9, s. 46.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.