Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 39  
Vaša otázka: Heslá = "právo značkové"
  1. ADLEROVÁ, Eva. Obranné a sériové ochranné známky v zemích anglo-americké a smíšené právní tradice. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva SR, 2021. ISSN 1339-5564, 2021, roč. 25, č. 3-4, s. 18-24.
    článok

    článok

  2. PARÍZEK, Matúš. Rebrandujte efektívne: inšpirácia z Juventusu Turín! In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433, 2017, roč. 9, č. 1-2, s. 78-79.
    článok

    článok

  3. PRESSMAN, David - TUYTSCHAEVERS, Thomas J. Patent it yourself : your step-by-step guide to filing at the U.S. Patent Office. 18th ed. Berkeley : NOLO, 2016. 654 s. ISBN 978-1-4133-2257-6. ISSN 1554-9925. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  4. REŠUTÍKOVÁ, Jana. Vážme si naše tradície. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky, 2016. ISSN 1339-8040, 2016, č. Výber, s. 59-61.
    článok

    článok

  5. MIKULIČOVÁ, Jitka. Revízia systému ochrannej známky v EÚ. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky, 2016. ISSN 1339-8040, 2016, č. Výber, s. 10-17.
    článok

    článok

  6. STEC, Andrej. Pravdepodobnosť zámeny v známkovom práve EÚ. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky, 2016. ISSN 1339-8040, 2016, č. Výber, s. 48-51.
    článok

    článok

  7. KRIŽAN, Martin - DEÁKOVÁ, Stanislava. Úskalia úspešnej značky. In Slovenské hospodárstvo v kontexte tohtoročných výziev a príležitostí : zborník vedeckých príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4335-4, s. 85-91 CD-ROM. KEGA 030EU-4/2015 "Diagnosticko-prognostický monitoring podnikateľských subjektov ako nástroj konkurenčnej výhody a rozvoja podnikateľského prostredia SR".
    článok

    článok

  8. JAKUBEC, Miroslav. Transfering patent rights. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5.-6.5.2016. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4245-6, s. 394-400 CD-ROM. VEGA 1/0264/15 (100%).
    článok

    článok

  9. GAJDOŠ, Jozef. The Brand Equity. In Quality and leading innovation. International scientific conference. Quality and leading innovation II. : proceedings : international scientific conference : 27. - 29. september 2016, Košice (SK), Uzhgorod (UA). - Košice ; Uzgorod : Faculty of Business Economics with seat in Košice : Uzgorod National University, 2016. ISBN 978-617-589-123-0, s. 179 CD-ROM.
    článok

    článok

  10. BLEYOVÁ, Dagmar. Branding 2015 : základná otázka znie: čo ste ochotní obetovať. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2015. ISSN 1339-2433, 2015, roč. 7, č. 4, s. 30-31.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.